پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اسكان17000نفري فرهنگيان كشور در لارستان

رییس آموزش وپرورش لارستان طي سخناني در حضور فرماندار ويژه لارستان از اسكان ۱۷۰۰۰نفري فرهنگيان در نوروز۹۴ لارستان خبر داد. به گزارش ميلادلارستان و به نقل از مديريت آموزش و…

رییس آموزش وپرورش لارستان طي سخناني در حضور فرماندار ويژه لارستان از اسكان ۱۷۰۰۰نفري فرهنگيان در نوروز۹۴ لارستان خبر داد. به گزارش

ميلادلارستان و به نقل از مديريت آموزش و پرورش لارستان، به مناسبت آغاز سال جديد، محمد فیاض پور معاون مدیر کل و رییس آموزش وپرورش به اتفاق معاونین خود با حضور در فرمانداری ویژه لارستان ضمن تبریک این عید باستانی گزارش مختصری از اقدامات ستاد اسکان فرهنگیان و آخرین آمار پذیرش توسط این ستاد ارائه نمودند.
 
 در این دیدار فیاض پور در سخنانی با تقدیر از مجموعه فرمانداری وسایر ادارات که در امر اسکان مهمانان فرهنگی با آموزش و پرورش همکاری داشته اند گفت: تا نهم فروردین تعداد۱۴۴۶اتاق در اختیار ۳۲۴۸ خانواده قرار گرفته است و در مجموع بیش از۱۷۰۰۰ نفر روز تا دهم فروردین توسط این ستاد پذیرش و خدمات دهی شده اند.نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان نیز از تلاش مجموعه آموزش وپرورش در استقبال مطلوب از فرهنگیان عزیز سراسر کشور وکارمندان سایر ارگانهای دولتی تقدیر نمود.

همچنین زینلیان معاون فرماندار به اتفاق مدیر آموزش وپرورش با حضور در ستاد اسکان فرهنگیان و بازدید از چند مدرسه مجری طرح اسکان، از نزدیک امکانات واقدامات این ستاد را بررسی نمودند.

گفتنی است سال گذشته ستاد اسکان فرهنگیان لارستان از حیث آمار پذیرش مسافر ونوع خدمات دهی رتبه سوم استان را پس از شیراز و مرودشت به خود اختصاص داد و پیش بینی می شود با این روند امسال نیز همین رتبه را به دست آورد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۹:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین