یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بررسی جاذبه مؤمنانه در پرتو افکار شهید مطهری در لارستان

مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، از برگزاری هم اندیشی و بررسی “جاذبه مومنانه در پرتو شخصیت و افکار شهید مطهری” ویژه ۸۰ نفر از حوزویان خبر داد. حجت…

مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، از برگزاری هم اندیشی و بررسی “جاذبه مومنانه در پرتو شخصیت و افکار شهید مطهری” ویژه ۸۰ نفر از حوزویان خبر داد. حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی،گفت: به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) شهرستان لارستان و در راستای جستجو و تحقیق طلاب این مدرسه در بیانات و شخصیت افکار استاد اخلاق شهید مرتضی مطهری، نشست هم اندیشی “جاذبه مؤمنانه در پرتو شخصیت و افکار شهید مطهری” ویژه ۸۰ نفر از حوزویان شهرستان لارستان برگزار می شود.

وی افزود: این نشست هم اندیشی با حضور متخصصین، اساتید و پژوهشگران حوزه علمیه لارستان و با سخنرانی مدیریت حوزه، شنبه چهارم دی ماه جاری ساعت ۹:۳۰ در فضای آموزشی حوزه برگزار می گردد. استاد حوزه لارستان خاطرنشان کرد: شهید مطهری از معدود روشنفکران و اصلاحگران و استوانه های دینی و انقلابی است که جاذبه و شعاع افکار وجودش در نیم قرن اخیر جامعه ایران و جهان اسلام را روشن ساخته، گفته ها و نوشته ها و خاطراتش مسیر حق را هموار، دشمنان را ناکام و از آموزه های دینی و انقلابی تفسیری نو ارائه کرده اند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: جاذبه کم نظیر افکار، اخلاق و رفتار آن شهید والامقام می باشد که همگان را شیفته خود کرده، تا جایی که گروه ها و جریان های ضد انقلاب وجود خود را در نبود او دیدند و نتوانستند شخصیت او را تحمل کنند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از حوزه نیوز، وی اظهار داشت: جاذبه ی مومنانه که همواره مورد تاکید اهل بیت(ع) بوده است را به بهترین بیان می توان در شخصیت و افکار شهید مطهری جستجو کرد.

مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان گفت: در این نشست هم اندیشی و بررسی، طلاب حاضر با ابعاد و وجود جاذبه در آثار شهید مطهری در ۲۰ مورد از قبل تعیین شده از شخصیت و زندگانی آن استاد اخلاق آشنا می شوند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین