شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9
رئیس اداره بهزیستی لارستان خبر داد

احداث 52 واحد مسکن برای خانواده های دارای 2 معلول در لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره بهزیستی لارستان، گفت: طی تفاهم انعقاد شده بین اداره بهزیستی و مجمع خیرین مسکن ساز لارستان برای خانواده های بالای ۲ معلول ۵۲ واحد مسکن احداث خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی لارستان، گفت: طی تفاهم انعقاد شده بین اداره بهزیستی و مجمع خیرین مسکن ساز لارستان برای خانواده های بالای ۲ معلول ۵۲ واحد مسکن احداث خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ علیرضا بال افکن در کارگاه آموزشی شناخت موانع و مشکلات ایجاد اشتغال ویژه کارشناسان اشتغال ادارات بهزیستی شهرستانهای استان فارس با حضور مهناز کاشی رییس دبیرخانه اشتغال و کار آفرینی سازمان بهزیستی کشور، سید مرتضی موسوی مدیر کل سازمان بهزسیتی استان فارس و فرماندار ویژه لارستان در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر لار برگزار شد، با ابراز خرسندی از پیشرفت مطلوب پروژه های مرکز توان بخشی و ساختمان اورژانس اجتماعی لارستان، افزود: امید می رود با احداث این پروژه ها شاهد ارائه خدمات بهتری به شهروندان باشیم.

رئیس اداره بهزیستی لارستان از فعالیت ۲ مرکز شبانه روزی نگهداری معلولین، مرکز مراقبت از سالمندان، مرکز ویزیت در منزل، یک مرکز روزانه توانبخشی، سه موسسه تون بخشی در این شهرستان، تصریح کرد: موافقت اصولی مرکز «شبه خانواده» اخذ شده است و با مشارکت خیرین این طرح اجرا می شود که در این مرکز فرزندان بلاصاحب یا بدسرپرست نگهداری و آموزش داده می شوند.

بال افکن با ارائه گزارشی از اقدامات اداره بهزیستی لارستان در زمینه اشتغال و مسکن، ادامه داد: طی تفاهم انعقاد شده بین اداره بهزیستی و مجمع خیرین مسکن ساز لارستان برای خانواده های بالای ۲ معلول ۵۲ واحد مسکن احداث خواهد شد.

وی به فعالیت ۵۲ مرکز غیردولتی بهزیستی در سطح شهرستان لارستان خبر داد و یاداور شد: در آینده نزدیک نمایندگی بهزیستی در بخش صحرای باغ با تأمین نیرو و تجهیز ساختمان در دهه فجر راه اندازی می شود.

رئیس اداره بهزیستی لارستان از آغاز ساخت پروژه نمایندگی خدمات بهزیستی بخش اوز با ۷۵۰ متر زیربنا اشاره و یادآور شد: امید می رود با روند رو به رشد امکانات و تجهیزات بهزیستی لارستان بتوان خدمات شایسته به جامعه هدف ارائه داد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “احداث 52 واحد مسکن برای خانواده های دارای 2 معلول در لارستان”

  1. لارستانی گفت:

    ساختمان بهزیستی اوز سالهاست که نیمه تمام رها شده است وبود جه ای هم برای ان در نطر نمی یرند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین