جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اصناف در تمامی صحنه ها حضوری فعال وپررنگ دارند

میلاد لارستان: فرماندار ویژه لارستان در دیدار رئیس و اعضاء اتاق اصناف شهرستان گفت:اصناف در تمامی صحنه ها حضوری فعال وپررنگ دارند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

اصناف لارستانمیلاد لارستان: فرماندار ویژه لارستان در دیدار رئیس و اعضاء اتاق اصناف شهرستان گفت:اصناف در تمامی صحنه ها حضوری فعال وپررنگ دارند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛محمدرضا نراقی رئیس اتاق اصناف شهرستان به اتفاق اعضاء این اتاق و تعدادی از روسای اتحادیه های صنفی شهرستان باعلی اکبر نجیب زاده معاون استانداروفرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار ابتدا نراقی رئیس اتاق اصناف لارستان در سخنانی ضمن تبریک سال جدید به فرماندار از تلاش وکوشش شبانه روزی وی در طول سال ۹۳ تشکر وقدردانی کرد.

وی ازهمه خواست درسال دولت وملت،همدلی وهمزبانی،درجهت تعامل و وحدت رویه حرکت کنند.

در ادامه فرماندار ویژه لارستان هم ضمن تبریک متقابل در سخنانی اظهار داشت: دیدار باشما کسبه و بازاریان باعث افتخار است.

نجیب زاده اظهار داشت: اصناف در عمل نشان داده اند که همیشه پای این نظام وانقلاب و رهبری ایستاده اند ودر تمامی صحنه ها حضوری فعال وپررنگ دارند.

معاون استاندار فارس ادامه داد:  نمونه بارز آن می توان به زلزله اخیر شهرستان بستک اشاره کرد که اولین گروه امدادونجات از ستاد مدیریت بحران شهرستان لارستان به بستک رسید و کار امدادونجات خودرا شروع کرد، و در روزهای بعد نیز خود اصناف شهرستان نیز کمک های نقدی وغیر نقدی خودرا به شهرستان بستک ارسال کردند که نماینده ، فرماندار ،مسوولین ومعتمدین شهرستان بستک از این کار خدا پسندانه مردم و اصناف لارستان هم در پیام های جداگانه تقدیر وتشکر خود را اعلام کردند.

وی در پایان سخنانش از تعامل وهمدلی و همکاری  اتاق اصناف لارستان با فرمانداری و مجموعه ادارات شهرستان و بخصوص با مردم، تشکروقدردانی نمود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین