جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بهره مندی 2500 نفر از خدمات مشاوره در خنج

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج ، مدیرکمیته امداد خنج طی سخنانی اظهار داشت: در سال ۹۳ بالغ بر…

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج ، مدیرکمیته امداد خنج طی سخنانی اظهار داشت: در

سال ۹۳ بالغ بر ۲۵۳۶ نفر از خدمات مشاوره و راهنمایی بهره مند شده اند که در مقایسه با سال ۹۲ نزدیک به ۱۰ درصد رشد داشته است.

شهابی افزود: این خدمات در قالب مشاوره فردی، راهنمایی فردی، مشاوره گروهی و راهنمایی گروهی ارائه شده است که در مجموع بیش از ۷۰۰ جلسه مشاوره و راهنمایی را شامل می شود. این خدمات به گروههای مختلف سنی و درموضوعات گوناگون از قبیل: پیشگیری و درمان اعتیاد، مشکلات خانوادگی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تحصیلی و … صورت گرفته است. 

علاوه بر مشاوره برنامه های آموزش خانواده ، آموزش گروهی و چهره به چهره در قالب طرح فلاح، محو بیسوادی، کلاسهای آموزش گروهی و .. نیز ارائه شده است. وی ادامه داد: این خدمات در محل امداد و سطح شهر و روستاهای شهرستان ارائه شده است. شهابی خاطر نشان کرد: خدمات مشاوره و راهنمایی به متقاضیان اعم از مددجو و غیر مددجو ارائه می شود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین