جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان مطرح کرد

محورهای مواصلاتی لارستان در زمره پنج جاده پرحادثه کشور

میلاد لارستان: رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه محورهای مواصلاتی لارستان در زمره پنج جاده پرحادثه کشور است، گفت: پایگاه اورژانس در نقطه حادثه خیز «هرمود عباسی» در محور لار – بندرعباس ایجاد شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه محورهای مواصلاتی لارستان در زمره پنج جاده پرحادثه کشور است، گفت: پایگاه اورژانس در نقطه حادثه خیز «هرمود عباسی» در محور لار – بندرعباس ایجاد شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ عاطفه رئوفی در یک نشست خبری که با حضور معاونین و مسئولین این دانشکده و همچنین اصحاب رسانه این شهرستان در سالن کنفرانس دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار شد، با اشاره به اینکه تمام مراکز اورژانس این شهرستان خیرساز است، اظهار داشت: محورهای مواصلاتی لارستان در زمره پنج جاده پرحادثه کشور است.

وی با بیان اینکه ۵ دستگاه آمبولانس به تعداد آمبولانس های شهرستان لارستان اضافه شده است، افزود: امید می رود با استقرار اورژانس هوایی در این شهرستان امکان خدمات دهی به بیماران در زمانهای بحران با سرعت و کیفیت بهتری ارائه شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با ابراز خرسندی از راه اندازی پایگاه اورژانس در نقطه حادثه خیز «هرمود عباسی» در محور لار – بندرعباس، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴ پایگاه امداد جاده ای مستقر در شهرستان لارستان توسط خیرین ساخته شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تعداد ۵ پایگاه از پایگاههای ۱۱۵ مصوب شده در برنامه های چهارم و پنجم برای منطقه لارستان هنوز اجرایی نشده است، ادامه داد: یک دستگاه آمبولانس برای روستای کاریان در نظر گرفته شده و بنا به وعده خیرین قبل از اتمام ساختمان پایگاه ۱۱۵ در این روستا، کار خدمات دهی در محل اسکان موقت آغاز خواهد شد.

وی به طی مراحل احداث ۹ پایگاه جدید اورژانس برای نقاط مختلف لارستان اشاره و یادآور شد: با ایجاد این پایگاههای جدید، مجموع پایگاههای اورژانس لارستان به ۲۳ پایگاه افزایش خواهد یافت.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین