یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8
معاون گردشگری استان فارس

مجموعه استانداری در بحث میراث فرهنگی نگاه را به سراسر استان تعمیم داده است

میلاد لارستان: معاون گردشگری استاندار فارس یکی از اولویت های موجود در کشور را گردشگری دانست و اظهار داشت: سعی شده در مجموعه استانداری و بحث میراث فرهنگی نگاه را از مرکز استان برداشته و به سراسر استان تعمیم دهیم. 

معاون گردشگری استاندار فارس یکی از اولویت های موجود در کشور را گردشگری دانست و اظهار داشت: سعی شده در مجموعه استانداری و بحث میراث فرهنگی نگاه را از مرکز استان برداشته و به سراسر استان تعمیم دهیم.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی این شهرستان با حضور شاپور رستمی معاونت گردشگری استانداری فارس، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی فارس، علی ارغون مدیرکل اموراراضی فارس، حجت الاسلام مختار موسوی امام جمعه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار فارس، فرماندار ویژه لارستان، جمشید جعفرپورنماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در محل سالن شهیدامامی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه شاپور رستمی یکی از اولویت های موجود در کشور را گردشگری دانست و اظهار داشت: سعی شده در مجموعه استانداری و بحث میراث فرهنگی نگاه را از مرکز استان برداشته و به سراسر استان تعمیم دهیم.

وی افزود: سعی شده بنا به پتانسیل ها و ظرفیت های هر منطقه تصمیماتی اتخاذ شود که به نفع گردشگری آن منطقه باشد.

معاون گردشگری استان فارس با بیان اینکه باید در هر شهرستان کمیته ای برای گردشگری به ریاست فرمانداری آن شهرستان ایجاد شود و مصوبات این کمیته به کارگروه استان جهت ارائه و اجرا ارسال شود، تصریح کرد: بدین شکل می توان بنا به ظرفیت های هر شهرستان  تصمیمات را اتخاذ کرد.

وی ادامه داد: باید بتوان با استفاده از کلیه امکانات و بخش دولتی و با کمک فرمانداری و مسئولین شهرستان و همچنین کمک بخش خصوصی و شهرداری سه پروژه بازارقیصریه، قلعه اژدها پیکر و باغ نشاط لار را به نتیجه برساند.

رستمی با اشاره به اینکه در بحث بازار قیصریه و باغ نشاط اعتباراتی در سالهای گذشته تخصیص داده شده است، تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز برای این پروژه های با ارزش اعتباراتی در نظر بگیرند و از این ظرفیت استفاده کنند.

این مسول با اشاره به اینکه انتظار می رود این مسائل در کارگروه میراث فرهنگی شهرستان مطرح و نتایج به استان اعلام شود، گفت:  این مسائل پس از مطرح در کارگروه استانی می بایست با کمک بخش خصوصی و دولتی رفع شود.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه از آنجا که بخشی از ادارات شهرستان لارستان مانند راه وشهرسازی بصورت مستقل عمل می کنند بخشهای خصوصی در این شهرستان راحت تر می توانند مجوزهای خود را دریافت کنند، افزود: بخش زیادی از کارهای بخش خصوصی در شهرستان صورت می گیرد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین