پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان

تکمیل خوابگاه آموزشکده فنی لارستان نیازمند 12 میلیارد ریال اعتبار است

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان گفت: بر اساس محاسبه انجام شده، عبدالله زروانی خیر لارستانی که در ساخت خوابگاه متعلق به این آموزشکده مشارکت داشت به قیمت کنونی ۱۶ میلیارد ریال هزینه کرده است اما تکمیل این خوابگاه هم اینک به ۱۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان گفت: بر اساس محاسبه انجام شده، عبدالله زروانی خیر لارستانی که در ساخت خوابگاه متعلق به این آموزشکده مشارکت داشت به قیمت کنونی ۱۶ میلیارد ریال هزینه کرده است اما تکمیل این خوابگاه هم اینک به ۱۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

سیدمحسن علوی، بیان داشت: عملیات احداث خوابگاه پسران آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان که از سال ۸۳ آغاز شد از سال ۸۵ تا کنون به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان، افزود: خوابگاه پسران آموزشکده فنی و حرفه‌ای لارستان، در ابتدا قرار بود در حیاط این دانشکده ساخته شود اما به صلاحدید رئیس وقت این دانشکده در سال ۸۳، عملیات اجرای این طرح در زمینی به مساحت ۲۷ هزار مترمربع و با گنجایش ۱۲۰ نفر در شهر لار آغاز شد.

علوی اظهار داشت: در آن زمان آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان زیر مجموعه آموزش ‌و پرورش بود از این رو خیر نامبرده که نیمی از هزینه ساخت این خوابگاه را متقبل شده بود با نوسازی مدارس قرار داد منعقد کرد و قرار بود این خوابگاه توسط تیم پیمانکاری این خیر احداث شود و نظارت بر اجرای این طرح بر عهده اداره نوسازی مدارس باشد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون قرار بود ۵۰ درصد از هزینه ساخت این خوابگاه را دولت بپردازد و در سال ۸۴ خیر یاد شده ۷۰ درصد از عملیات ساخت این خوابگاه را به انجام رساند لیکن مابقی کار که بر عهده نوسازی مدارس استان فارس بود به اتمام نرسید و این طرح از سال ۸۵ به دلیل نبود اعتبار متوقف شده است.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان بیان کرد: این آموزشکده از سال ۹۰ از آموزش‌ و پرورش منفک شد و زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت و کل مدارک تملک اعیانی مرتبط با این خوابگاه از نوسازی آموزش‌ و پرورش به این آموزشکده تحویل داده شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا، علوی افرود: ساخت و تکمیل این خوابگاه در ۱۰ سال قبل با هزینه یک میلیارد ریال میسر بود اما در سال ۹۳ کارشناسان هزینه تکمیل آن را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی بیان کرد: هم اینک در حال رایزنی با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستیم تا اعتبار لازم برای تکمیل این خوابگاه تخصیص داده شود و این موضوع در مجمع خیرین این وزارتخانه در دست پیگیری است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “تکمیل خوابگاه آموزشکده فنی لارستان نیازمند 12 میلیارد ریال اعتبار است”

  1. ناشناس گفت:

    خب سخت و سفت پاشنه وربکش برو دنبال بودجه اش. مسول یعنی همین . اسمش روشه. یعنی که باید کمر هعمت ببنده. رایزنی هم یک روز دو روز سه روز یک فته یک ماه دو ماه شش ماهه. نه چن سال. این که دیگه رایزنی نیست. برو دنبال بودجه اش. سخت و سفت. وگرنه خود مردم شما رو تعویض میکنن.

  2. ناشناس گفت:

    متاسفانه به نظر حقیر باید تغییرات جدی در حوزه مدیریت این اموزشکده صورت بگیره. یه ضرب المثل قدیمی داریم که میگه اب که یک جا باشه میگنده. الان خیلی وقته جاهایی مثل این اموزشکده و همچنین فنی حرفه ای مدیرانی دارن که سبب تحول و حرکت اساسی نشدن و تا حالا فرصت سوزی های زیادی اتفاق افتاده. به نظر میاد باید فرماندار محترم و جناب نماینده تامل بیشتری روی این دو مرکز بکنن و تغییری در سیستم مدیریتی بخصوص مدیران این دو مجموعه اموزشی انجام بدن. انشاء اله که اتفاق خیری بیفته.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین