چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان

گازرسانی به شهرک صنعتی بزرگ لار پایان یافت

میلاد لارستان: مدیر شرکت شهرک‎های صنعتی لارستان از اتمام گازرسانی به فاز ۲ شهرک صنعتی بزرگ شهر لار خبر داد.

مدیر شرکت شهرک‎های صنعتی لارستان از اتمام گازرسانی به فاز ۲ شهرک صنعتی بزرگ شهر لار خبر داد.

محمدرضا پیمان‎فر در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با تقدیر از تلاش‏‎های اداره گاز و پرسنل آن در پایان عملیات گازرسانی به مجموعه شهرک صنعتی بزرگ شهر لار اظهار داشت: طول خط انتقال گاز به فاز ۲ شهرک صنعتی مرکزی شهر لار ۱ هزار و ۶۰ متر بوده است.

وی با بیان اینکه در گذشته کار گازرسانی به این قسمت از شهرک صنعتی لار با لوله‎های قدیمی ۶۳ پلی اتیلن انجام شده بود که در عملیات اصلاحی انداز لوله به ۱۶۰ پلی اتیلن افزایش یافته است، افزود: با این کار، مشکل واحدهایی که حجم بالای گاز لازم دارند، رفع شده است.

مدیر شرکت شهرک‎های صنعتی لارستان با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه در مجموع ۱۴۰ میلیون تومان بودجه صرف شده است، گفت: با پایان این عملیات همه قسمت‎های شهرک صنعتی بزرگ شهر لار به شبکه گاز سراسری وصل شده است.

پیمان‎فر به فعال بودن ۳۳ واحد صنعتی در فاز ۲ شهرک صنعتی مرکزی شهر لار اشاره و تصریح کرد: مهمترین این واحدها عبارتند از تولیدی تُن ماهی، دانه‎های دام و طیور، چاپخانه، دستمال کاغذی، آب رادیاتور، ترشیجات، اکسیژن، سرنگ‎سازی، پنبه پاک کنی، لوله خرطومی، نان صنعتی، حلوا مسقطی، تابلوهای تبلیغاتی و غیره است.

وی از پایان عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی شهر «اوز» تا هفته آینده خبر داد و بیان کرد: برای انجام این پروژه ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین