جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان خبر داد

خدمات دهی 45 متخصص به بیماران در بیمارستان امام رضا(ع)

میلاد لارستان: رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان از خدمات دهی ۴۵ متخصص به بیماران در این بیمارستان خبر داد و گفت: این پزشکان در رشته های مختلف مشغول به ارائه خدمت هستند.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان از خدمات دهی ۴۵ متخصص به بیماران در این بیمارستان خبر داد و گفت: این پزشکان در رشته های مختلف مشغول به ارائه خدمت هستند.

ناصر سلمانی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه طرح پزشک خانواده از طرح های بسیار خوبی است که در استانهای فارس و مازندران به اجرا در آمده است، اظهار داشت: این طرح به دلیل تعجیل در اجرای آن با مشکلات ونواقصی همراه شد.

وی با بیان اینکه تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار بعد از شروع طرح تحول سلامت به میزان زیادی افزایش یافت که در برخی مواقع به ۶ برابر نسبت به سالهای قبل می رسد، افزود: در این مدت زمان متخصصان زیادی جذب مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لارستان شده اند.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با بیان اینکه درحال حاضرحدود ۴۵ متخصص دراین مرکز فعالیت دارند، تصریح کرد: این پزشکان متخصص در زمینه های داخلی، جراحی عمومی، اطفال، زنان وزایمان، ارتوپدی، چشم پزشک، گوش و حلق وبینی (ENT)، کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی)، مغز و اعصاب، جراح مغز و اعصاب، کاردیولوژی (قلب) فعالیت دارند.

وی بیان کرد: همچنین متخصصان طب فیزیکی و توانبخشی، طب اورژانس، شیمی درمانی، پاتولوژی، پزشکی قانونی، رادیولوژی، ارتوندسی، عفونی، اعصاب و روان، بیهوشی و فوق تخصص خون و آنکولوژی در بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار مشغول به ارائه خدمت به بیماران و همشهریان هستند و می توان ادعا کرد که از نظر تنوع در رشته ها تقریباً کامل هستیم.

سلمانی با بیان اینکه برای ساماندهی نوبت دهی به بیماران به ویژه بیمارانی که از شهرهای اطراف به بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار مراجعه می کنند سیستم نوبت دهی غیرحضوری راه اندازی شده است، ادامه داد:  بیماران برای  نوبت دهی غیرحضوری می توانند از طریق سایت اینترنتی emamreza.larums.ac.ir یا تماس با شماره های گویای ۵۲۲۴۱۰۰۱ و ۵۲۲۴۸۸۶۰  اقدام به اخذ نوبت کنند.

وی اضافه کرد: البته همچنان ۲۰% نوبت ها بصورت حضوری به مراجعه کنندگان داده می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “خدمات دهی 45 متخصص به بیماران در بیمارستان امام رضا(ع)”

  1. مظلومی گفت:

    لطفا باتوجه به مراجعات مکرر ما که در شهرستانهای همجوار هستیم برای گوش و شنوایی سنجی ،در سایت این بخش نیز اضافه گردد…..

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین