یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9
فرماندار ویژه لارستان

مشکلات برق شهرستان لارستان رفع شود

میلاد لارستان: فرماندار ویژه لارستان، گفت: طی جلسات متعدد با مسئولان این نتیجه حاصل شده است که اگر مشکلات برق شهرستان لارستان رفع نشود در فصول گرم سال این شهرستان دچار مشکلات جدی در زمینه برق خواهد شد.

فرماندار ویژه لارستان، گفت: طی جلسات متعدد با مسئولان این نتیجه حاصل شده است که اگر مشکلات برق شهرستان لارستان رفع نشود در فصول گرم سال این شهرستان دچار مشکلات جدی در زمینه برق خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی در همایش همیاران برق این شهرستان با اشاره به اینکه دستگاه های خدماتی در کشور همچون ادارات آب، برق، گاز و… که کارهای خدماتی را برای مردم انجام می دهند دارای جایگاه ویژه ای هستند، اظهار داشت: در کشور می توان یک روز مدارس و برخی کارها را تعطیل کرد اما با قطع یک روزه برق یا آب همه با مشکل روبرو می شوند که این نشان از اهمیت کار آنهاست.

وی با بیان اینکه بحث مصرف و مدیریت مصرف به مراتب دارای اهمیت ویژه ای است، افزود: این موضوع حتی از تولید نیز مهم تر است و اگر خانواده ها جهت تولید یک کالا بدانند چه هزینه ها و مشکلاتی وجود دارد به طور قطع در بحث مصرف نیز با دقت بیشتری عمل خواهند کرد.

فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر اهمیت صرفه جویی در مصرف برق، تصریح کرد: اگر از برق تولیدی استفاده بهینه نشود، نسل های آینده و حتی نسل کنونی از آن هزینه ای که برای تولید برق شده است نیز بی بهره خواهند ماند.

وی تأکید کرد: می بایست با تلاش های بیشتر مصرف برق را بهینه کرد زیرا متاسفانه  ضایعات کشور ایران در یکسال با ده کشور اروپایی برابر است که این خود یک نقص به حساب می آید.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه می بایست موضوع مصرف بهینه از کودکی آموزش داده شود، ادامه داد: در صورت تحقق این مهم، نسلهای آینده با درخشش خود این کارها را عملی کنند و دیگر با این مشکلات روبرو نباشند.

حسنی با اشاره به اینکه مردم لارستان بدلیل ویژگی های خاص خود در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… لایق رفع مشکلات هستند، ابراز امیدواری کرد که با حضور مسئولین کشوری و استانی در این شهرستان کمبودها و نیازهای آن به ویژه در بحث برق رفع گردد.

وی در پایان تأکید کرد: طی جلسات متعدد با مسئولان این نتیجه حاصل شده است که اگر مشکلات برق شهرستان لارستان رفع نشود در فصول گرم سال این شهرستان دچار مشکلات جدی در زمینه برق خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مشکلات برق شهرستان لارستان رفع شود”

  1. ناشناس گفت:

    برای لامرد بیش از اندازه وظرفیت دولت در زمینه برق هزینه کرده ولی برای ما برق خانگی مشکل داریم کجاست عدالت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین