شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مشارکت 600 میلیارد ریالی خیرین در بحث راهسازی

میلاد لارستان: مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از مشارکت بیش از ۶۰۰ میلیارد ریالی خیرین در توسعه جاده های منطقه خبر داد.

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از مشارکت بیش از ۶۰۰ میلیارد ریالی خیرین در توسعه جاده های منطقه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، محمدرضا باقری فرد با تشریح حمایت ها و مشارکت خیرین در حوزه راه و شهرسازی اظهار داشت: یکی از این ویژگی ها، خدمت در راه خداست و دیگری نیاز سنجی درست عمل است و این خیرین کسانی هستند که با درک درست از نیاز امروز به اهمیت سلامت مردم با فراهم کردن جاده های ایمن چنین خدمتی را برای همنوعان خود انتخاب کرده اند .

باقری فرد با تاکید بر اینکه مشکلات نمی‌تواند جلوی اقدامات مثبت خیرین را بگیرد، افزود: با عنایت خداوند متعال، شاهد این هستیم که نشاط در خیرین منطقه وجود دارد و در این مسیر روشن با همدلی برای داشتن جامعه ای آباد حرکت می‌کنند و ما نیز با دغدغه ای بیش از گذشته به دنبال ایجاد بستر برای مشارکت خیرین در عرصه عمرانی راه ها هستیم و این مساله یکی از اولویت های ما در مجموعه ای اداره کل راه و شهرسازی لارستان برای تکریم این خیران نیک اندیش می باشد .

وی با بیان اینکه خوشبختانه به همت خیرین، شهرهای تابعه این اداره کل به پایلوت فعالیت های خیرخواهانه راهسازی تبدیل شده است، تصریح کرد: تاکنون به میزان ۱۴۰ میلیارد ریال از مشارکت خیران و با نظارت شخصی این خیرین بزرگوار به مرحله بهره برداری رسیده یا مراحل اجرایی و اتمام خود را سپری می کند و ۴۶۰ میلیارد ریال از آن نیز در فاز مطالعاتی خود قرار دارد .

باقری فرد ادامه داد : این خیرین درشهرهای لار، خنج ، گراش ، جویم ، لامرد و اوز با هدف کاهش تلفات در جاده ها هزینه کرده اند که البته بر اساس معارف دینی اسلام هر کس اثر نیکی را بنیان گذارد نسبت به آثار آن تا هر زمان که آثار خدمتش بماند ماجور خواهد بود .

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان در پایان از مردم دلسوز منطقه که در راستای آگاهی بخشی شایسته در این پدیده مبارک گام های اثر بخشی گذاشته اند تقدیر کرد .

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین