یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10
به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

گشایش نمایشگاه با 10 هزار جلد کتاب در لارستان

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور مسئولان محلی و جمعی از فرهنگیان نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه مبارک فجر در لارستان گشایش یافت.

طی آئینی با حضور مسئولان محلی و جمعی از فرهنگیان نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه مبارک فجر در لارستان گشایش یافت.

به گزارش میلاد لارستان؛ طی آئینی با حضور معاون مدیرکل و رئیس اموزش و پرورش لارستان، مدیران مدارس، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه مبارک فجر در لارستان گشایش یافت.

در حاشیه این مراسم معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش لارستان با تأکید به نقش کتاب در رشد فکری مردم یک جامعه، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان می بایست با مطالعه کتب مختلف علاقه نشان دهند و از طرفی فرهنگ کتابخوانی را به دوستان خود منتقل کنند.

علی فولادی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۱۰ هزار جلد کتاب در موضوعات گوناگون در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است، افزود: در مجموع کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان را در برمی گیرد.

وی با اشاره به اینکه کتابهای موجود در نمایشگاه کتاب لارستان با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه می شود، تصریح کرد: این نمایشگاه با مشارکت انتشاراتی های امیرکبیر، سخن، بهار سبز، قدیانی، جامی، ارجمند، نشر دانژه و غیره برپا شده است.

معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش لارستان عنوان کرد: در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوعات دفاع مقدس، روانشناسی، تاریخ، ادبیات، هنر، کودک و نوجوان، علمی و غیره وجود دارد.

این نمایشگاه تا تاریخ ۲۷ بهمن ماه در صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در ساختمان آموزشی غدیر شهر لار آماده بازدید علاقمندان است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین