پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
رئیس مرکز فنی و حرفه ای لارستان خبر داد

احداث فنی و حرفه ای خواهران لارستان چشم انتظار اختصاص اعتبار/تقاضا برای تشویق جوانان برای آموختن مهارت

میلاد لارستان: رئیس مرکز فنی و حرفه ای لارستان از مسئولین این شهرستان خواست که اگر به اهمیت آموزش فنی و حرفه ای و توانمندسازی جوانان اعتقاد دارند، برای تامین بودجه احداث ساختمان فنی و حرفه ای خواهران لارستان یاری کنند تا بتوان فضایی در خور بانوان لارستانی و آموزش آنان فراهم شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای لارستان از مسئولین این شهرستان خواست که اگر به اهمیت آموزش فنی و حرفه ای و توانمندسازی جوانان اعتقاد دارند، برای تامین بودجه احداث ساختمان فنی و حرفه ای خواهران لارستان یاری کنند تا بتوان فضایی در خور بانوان لارستانی و آموزش آنان فراهم شود.

قدرت اله یادگاری فرد در گفت و گو با میلاد لارستان با تأکید بر اینکه از مسئولین شهرستان توقع می رود نقش آموزش های فنی و حرفه ای در ایجاد توانمندسازی کارمندان، ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار، افزایش بهره وری کارگران شاغل در بخش صنعت و… توجه داشته باشند، اظهار داشت: مسئولان می توانند جهت ایجاد کلاس ها به ما مشورت بدهند.

وی افزود: باید بتوانیم با کمک مسئولین مهارت فنی و حرفه ای را ترویج داد تا هر کس و در هر رشته ای دارای مهارت در کار خود باشد، زیرا این یک ضرورت است که احساس می شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای لارستان بیان کرد: از ابتدای امسال در آموزشگاه های زیرپوشش این مرکز ۱ هزار و ۴۸۶ نفر آموزش دیده اند که یک هزار و ۱۱۷ نفر زن و ۳۶۹ نفر مرد بوده اند.

یادگاری فرد در تشریح نیمه تمام ماندن احداث ساختمان فنی و حرفه ای خواهران لارستان، تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی ایجاد مرکزی مستقل برای خواهران است و در سفر هیئت دولت گذشته این مورد تصویب و زمین آن نیز فراهم شد.

وی ادامه داد: از آنجا که در دولت یازدهم اولویت با پروژه های نیمه تمام است متأسفانه تاکنون موفق به جذب اعتبار جهت ایجاد این مرکز نشده ایم.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای لارستان از مسئولین این شهرستان خواست که اگر به اهمیت آموزش فنی و حرفه ای و توانمندسازی جوانان اعتقاد دارند، برای تامین بودجه و  انجام این مهم یاری کنند تا بتوان فضایی در خور بانوان لارستانی و آموزش آنان فراهم شود.

 این مسئول با اشاره به اینکه طبق ارزیابی  بازرسان  مرکز فنی و حرفه ای لارستان در سال ۹۴ مرکز موفق به کسب مقام نخست استانی شده است، یادآور شد: طی ۹ ماه نخست سال جاری نیز مرکز لارستان پس از مرکز شماره یک شیراز در مقام دوم استان قرار گرفته است.

یادگاری فرد ادامه داد: امسال مرکز فنی و حرفه ای لارستان در حوزه سطح ملی مهارت مقام دوم استانی را کسب و در بخش المپیاد نیز مقام نخست استان پهناور فارس را از آن خود کرد.

وی افزود: در سال جاری ۴ نفر از لارستان در قالب تیم استان به مسابقات کشوری راه پیدا کردند و ۳ نفر ازآنها حائز کسب دیپلم افتخار شدند.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای لارستان در پایان از شهروندان تقاضا کرد تا نقاط قوت و ضعف را به این مرکز یادآور شوند و پیشنهادات خود را جهت ایجاد کلاس های جدید مطرح و از طرفی نیز جوانان را برای شرکت در کلاس های فنی و حرفه ای تشویق و ترغیب نمایند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین