شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
به همت دانشگاه آزاد اسلامی لارستان:

برگزاری همايش ملي تربيت بدني و علوم ورزشي در لارستان

همايش ملي تربيت بدني و علوم ورزشي در ۱۶ اسفندماه جاري به همت دانشگاه آزاد اسلامي لارستان برگزار مي گردد.

همايش ملي تربيت بدني و علوم ورزشي در ۱۶ اسفندماه جاري به همت دانشگاه آزاد اسلامي لارستان برگزار مي گردد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از آنا، معاون پژوهشي و فناوري واحد لارستان با اشاره بدين نكته كه براي اولين بار در لارستان همايش ملي تربيت بدني و علوم ورزشي برنامه ريزي گرديده است ، گفت: مخاطبين اين همايش اساتيد، معلمان، پيشكسوتان و دانشجويان رشته تربيت بدني  ورزش سراسر كشور  هستند  و تا كنون مقالات بسياري به دبيرخانه اين همايش ارسال شده است.

7
دكتر سيروس فارسي از جلسه با محمد جعفري معاون ورزشي مدير كل آموزش وپرورش استان خبرداد و گفت: در اين جلسه مقرر گرديد كه از طريق ارسال پيام كوتاه به كليه دبيران تربيت بدني استان و همچنين از طريق بخشنامه به كليه ادارات آموزش و پرورش شهرستان از نحوي برگزاري مراسم وارسال مقاله به دبيرخانه همايش اطلاع رساني شود.

وی از حضور فرهنگياني كه داراي مدرك دكتراي تربيت بدني هستند در كميته داوري همايش خبرداد و افزود: در صورتي كه فرهنگيان در همايش گذشته تربيت بدني مقاله ارسال كرده باشند و در اين همايش نيز ارسال نمايند تشويقي از وزارت آموزش و پرورش به آنها تعلق خواهد گرفت. وي گفت: لينك مخصوص فرهنگيان در سايت همايش برنامه ريزي گرديده وهر فرد مي تواند با كد پرسنلي خود ثبت نام و از تخفيف ويژه جهت ارسال مقاله استفاده نمايد.

 8

معاون فناوري واحد از حضور احتمالي  دكتر مهرزاد حميدي معاون ورزشي آموزش و پرورش در همايش آتي خبرداد و خاطر نشان ساخت: در روزهاي آتي كارگروه مشترك بين دانشگاه آزاد اسلامي لارستان و اداره تربيت بدني استان تشكيل خواهد شد تا با ايجاد يك تفاهم نامه در حوزه پژوهش و ورزش، همايش ملي فوق مديريت و اجرا گردد.

وي دانشگاه شهيد بهشتي تهران، دانشكده علوم پزشكي لارستان، دانشگاه دولتي جهرم و دانشگاه هاي آزاد اسلامي شيراز، جهرم ، مرودشت و اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان  را از حاميان علمي اين همايش ملي دانست و در خاتمه از ادارات شهرستان به جهت همكاري با دانشگاه آزاد اسلامي لارستان تقدير و تشكر نمود.

خبرنگار: مهدي يزداني

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین