دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

راهیابی «اوز» به داوری نهایی انتخاب پایتخت کتاب ایران

میلاد لارستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، گفت: امسال در سومین دوره جشنواره انتخاب پایتخت کتاب ایران، علاوه بر شیراز که برای دومین سال پیاپی فینالیست این رقابت شده است، شهر إوز هم به داوری نهایی راه یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، گفت: امسال در سومین دوره جشنواره انتخاب پایتخت کتاب ایران، علاوه بر شیراز که برای دومین سال پیاپی فینالیست این رقابت شده است، شهر إوز هم به داوری نهایی راه یافته است.

به گزارش میلاد لارستان، دبیر انجمن کتابخانه های عمومی فارس ابراز داشت: جشنواره پایتخت و روستاهای دوستدار کتاب ایران در حالی دوم اسفندماه برگزار می شود که دو شهر و سه روستا از استان فارس به جمع فینالیست های این جشنواره راه یافته اند.

بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تأیید این خبر گفت: امسال فعالیت های ترویجی در حوزه کتابخوانی در سطح استان با جدیت زیادی پیگیری و اجرا شده است و علاوه بر در دستگاه‌های دولتی، سازمان های مردم نهاد، پویش ها و کمپین های مردمی، کتابداران و اهالی فرهنگ گام های بلندی در این مسیر برداشتند.

این مقام فرهنگی استان با بیان اینکه موج بزرگی در سطح شهرها و استان های برای توسعه کتابخوانی به راه افتاده است، تأکید کرد: امسال در سومین دوره جشنواره انتخاب پایتخت کتاب ایران، علاوه بر شیراز که برای دومین سال پیاپی فینالیست این رقابت شده است، شهر إوز هم به داوری نهایی راه یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: فارغ از برگزیده شدن نمایندگان استان فارس به عنوان پایتخت کتاب ایران یا روستاهای دوستدار کتاب کشور ، حضور این تعداد از مناطق استان در یک رقابت ترویجی کتابخوانی، نشان دهنده عزم جدی مردم و مسئولین در پرداختن به مقوله کتابخوانی است.

بهزاد مریدی در پایان ابراز امیدواری کرد: استان فارس امسال در این رویداد بزرگ فرهنگی به جایگاه شایسته و در خور نام این سرزمین کهن فرهنگی و متمدن دست یابد.

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین