جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
امام جمعه لارستان خواستار شد

حضور همگانی لارستانی ها در راهپیمایی 22 بهمن ماه

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان خواستار شد: همه با هم در روز جمعه ۲۲ بهمن با حضور در راهپیمایی، پیام استمرار راه عزت و حمایت از ولایت فقیه و پاسخ کوبنده به مستکبران عالم را صادر خواهیم نمود.

امام جمعه لارستان خواستار شد: همه با هم در روز جمعه ۲۲ بهمن با حضور در راهپیمایی، پیام استمرار راه عزت و حمایت از ولایت فقیه و پاسخ کوبنده به مستکبران عالم را صادر خواهیم نمود.

به گزارش میلاد لارستان؛ امام جمعه لارستان با صدور پیامی خواستار حضور پررنگ و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شد. در این پیام امده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

 دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور روزهای به یاد ماندنی از رشادت ها ی مردم مسلمان ایران است. انقلابی که با مجاهدت و شهامت مردم مؤمن، علمای مجاهد و روحانیت انقلابی به ثمر نشست و امروز عزت، اقتدار و عظمت کشور ثمر خون شهدای عزیز ایران اسلامی است.

انقلابی که با محوریت ولایت فقیه در عرصه سیاسی جهان نقشه های شوم استعمارگران و مستکبران عالم جهت استیلا و سلطه برجهان را نقش بر آب نمود و چراغ امید را در دل همه ی آزادیخواهان جهان روشن نمود و منشاء بیداری اسلامی در جهان اسلام گردید.

امروز دشمن در تلاش است تا حمایت گسترده مردمی از نظام اسلامی و ولایت فقیه را خدشه دار کند و اظهارات تهدیدآمیز مقامات و سردمداران امریکایی بار دیگر دشمنی  و چهره واقعی سران امریکا را آشکار نمود. قطعاً پاسخ کوبنده و قاطع مردم و مسئولان به این یاوه گویی ها بار دیگر رسوایی و شکست را نصیب دشمنان نظام اسلامی خواهد کرد و حضور گسترده مردم در راهپیمایی با شکوه یوم ا…  ۲۲ بهمن  لبیک به ادامه راه عزت و اقتدار نظام اسلامی خواهد بود.

همه با هم در روز جمعه ۲۲ بهمن با حضور در راهپیمایی، پیام استمرار راه عزت و حمایت از ولایت فقیه و پاسخ کوبنده به مستکبران عالم را صادر خواهیم نمود.

                                               سیدمختار موسوی خرم

          امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لارستان

۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۵

                                                 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین