جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
نماینده مردم در فجر95 لارستان

آمریکا حماقت نکند؛ همدلی عامل پیشرفت منطقه؛ اورژانس هوایی تا چند روز آینده

جشن سالگرد پیروزی انقلاب در لارستان نیز همزمان باسایر نقاط کشور دریوم الله ۲۲بهمن برگزارشد و کوچک و بزرگ،مرد و زن همگام با مسئولان خود لبیکی دیگر به ندای رهبر…

جشن سالگرد پیروزی انقلاب در لارستان نیز همزمان باسایر نقاط کشور دریوم الله ۲۲بهمن برگزارشد و کوچک و بزرگ،مرد و زن همگام با مسئولان خود لبیکی دیگر به ندای رهبر فرزانه انقلاب دادند فرمودند: “در۲۲ بهمن ۹۵ مردم ابران جواب ترامپ را به خوبی خواهند داد.

22 19

photo_2017-02-10_18-58-28

به گزارش میلادلارستان مردم خداجوی لار با در دست داشتن پرچمهای سه رنگ و پلاکاردهایی درمحکوم نمودن تهدید و اظهارات اخیر ترامپ به وی ثابت نمودند که ایرانی از تهدید نمی ترسد. مردم ولایی لارستان  ساعاتی قبل از زمان تعیین شده در مکان تجمع یعنی چهار راه میدان شهیدنصیری حاضربودند و با راهپیمایی درخیابان ساحلی و مدرس شمالی به سمت حسینیه اعظم رهسپار شدند.

 برپایی ایستگاههای اورژانس و سلامت و پزشکی، مسابقات عکس و  نقاشی،کودکانه های انقلاب، تریبون آزاد باموضوع:جواب من به ترامپ را میتوان از جمله برنامه های جنبی خروش لارستان در فجر ۹۵ نام برد که  جشن انقلاب امسال را نسبت به سالهای قبل ،متفاوت وپرشورترکرده بود.

photo_2017-02-10_18-58-08

photo_2017-02-10_18-58-36

photo_2017-02-10_18-58-19

دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در بخشی از این مراسم طی سخنانی  در جمع  خروشان مردم اظهار داشت: امروز ایران اسلامی مقتدر تر از هر زمان در صحنه بین المللی حضور دارد. پیروزی های ایران در سوریه و عراق و شکست تروریست ها و حامیان آنان، ایران را به یک قدرت بلامنازع در منطقه تبدیل کرده است. از حیث علمی و فناوری و توان دفاعی برترین قدرت منطقه، جمهوری اسلامی ایران است.

DSC_8477

وی با اشاره به تهدیدات رئیس جمهور جدید آمریکا، اعلام کرد: ما  مسلمان هستیم و به تعهدات خود حتی با کفار پایبندیم و نقض عهد نمی کنیم، اما اگر آمریکا بخواهد حماقت کند و اقدامی علیه ایران انجام دهد، باید از پایگاه های دریایی آمریکا در منطقه، کشتی ها آماده حمل اجساد سربازان آمریکایی به آمریکا باشند و بدانند سرتاسر اسرائیل در تیررس موشک های دقیق و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

22 15

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی با تاکید بر لزوم اتحاد همه ی گروه های سیاسی پشت سر رهبری معظم انقلاب بعنوان فصل الخطاب افزود : گفتگوهای ملی مقید و بلکه ضروری است اما باید به روشنی اقدامات خطرناک گذشته و فتنه محکوم شود. وی در ادامه گفت: مردم همواره گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی بوده اند و این برخی گروه های سیاسی هستند که باید در پشت سر رهبری قرار گیرند.

وی در ادامه طی سخنانی کوتاه از همدلی وانسجام میان مسئولین شهرستانها که درمدت حضورش درمجلس شاهدآن بوده نیز به خوبی یادکرد وگفت که این وحدت وهمدلی باعث پیشرفت ما خواهد شد.

22 13

منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دستاوردهایی همچون استقرار اورژانس هوایی و استقرار آن تا چند روز  آینده و تداوم پیشرفت دوبانده کردن مسیرهای منطقه، پیشرفت مراحل تصویب منطقه ویژه اقتصادی و برخی موارد دیگر، گزارشی به مردم شریف لار ارائه نمود.

مردم پس از شنیدن سخنان نماینده مردم و قرائت واستماع قطعنامه،برای اقامه ی نماز جمعه،به طرف مسجدجامع حرکت کردند.

 

عکس وخبر:عشرت جهاندیده+ محمد پاسیار + کیوان فتحی + تلخیصی از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین