پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری همایش بصیرتی سیاسی در «دهکویه»

میلاد لارستان: همایش سیاسی و بصیرتی با حضور سرگرد جاهدی فرمانده محترم سپاه لارستان در دهکویه برگزار شد.

همایش سیاسی و بصیرتی با حضور سرگرد جاهدی فرمانده محترم سپاه لارستان در دهکویه برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان؛ به مناسبت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، همایش بصیرتی و سیاسی به میزبانی پایگاه بسیج شهید صفری دهکویه با حضور بسیجیان روستاهای کورده، بریز و دهکویه با سخنرانی سرگرد امیر جاهدی فرمانده محترم سپاه ناحیه لارستان در مسجد ولی عصر(عج) دهکویه برگزار شد.

در این همایش فرمانده سپاه ناحیه لارستان مردم را به بیداری و هشیاری در برابر تهاجم فرهنگی بخصوص در زمینه فضای مجازی دعوت و آرمانها و اهداف امام خمینی(ره) را یادآور شد.

وی با بیان اینکه امام(ره) به ما یاد دادند که حیات در مبارزه است نه در مذاکره، افزود: راه برون رفت از تمام مشکلات کشور ایستادگی و مبارزه است.

جاهدی با تأکید بر اینکه ماجرای برجام به همه ثابت کرد که اعتماد به ابرقدرتها ما را به بن بست می کشاند، تصریح کرد: هر جا به قدرت داخلی و جوانان خودمان تکیه کردیم پیروز شدیم و هر جا به آمریکایی ها اعتماد کردیم‌ شکست خوردیم.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه امام(ره) مسیر مبارزه را به مردم نشان داد، خاطر نشان کرد: راه عبور از مشکلات تکیه و اعتماد به اقتصاد مقاومتی است و باید در مسیری که امام روشن کرد حرکت کنیم، این راه پیروزی است‌.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با طرح این سوال که چرا باوجود این همه تحریم، دشمنی، ترور، شرارت، مردم از این نظام و انقلاب خسته نمی شوند؟، افزود: انقلاب برای مردم برکت‌به همراه داشته است زیرا کار این انقلاب برای مردم‌ پیشبرد عموم بوده، جمعیت بی سواد ما امروزه به جمعیت با سواد دنیا تبدیل شده، رتبه تولید علم در جمهوری اسلامی رتبه ۱۷ در دنیاست .

وی ادامه داد: کشور ما امروزه در ساخت تسحیلات، موشک، ماهواره، نانو، علوم فضایی و هسته ای ، که از پیچیده ترین علوم دنیاست همگام با کشورهای پیشرفته است.

جاهدی با اشاره به اینکه امام(ره) هویت مردم ایران را تغییر داد، تصریح کرد: انسانهایی سرتاپا وابسته را به انسانهایی وارسته و استقلال طلب و استکبارستیز تبدیل کرد.

وی اضافه کرد: اگر در مسیر حقیقی امام حرکت کنیم با توفیقات الهی همیشه موفق خواهیم بود.

خبرنگار : سحرطاهری

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین