شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد

خدمت‌رسانی 220 راهدار درپی بارش نزول باران الهی در لارستان

میلاد لارستان: مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: درحال‌حاضر که شاهد نزول رحمت الهی و بارش‌های شدید در حوزه استحفاظی هستیم بیش از ۱۸ اکیپ راهداری به همراه ۱۵۰ خودرو سبک و سنگین و ۲۲۰ راهدار به‌صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: درحال‌حاضر که شاهد نزول رحمت الهی و بارش‌های شدید در حوزه استحفاظی هستیم بیش از ۱۸ اکیپ راهداری به همراه ۱۵۰ خودرو سبک و سنگین و ۲۲۰ راهدار به‌صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری‌فرد که از نخستین ساعات بارش باران در محورها حضور داشته است امشب در جمع خبرنگاران در تشریح وضعیت جاده‌های حوزه استحفاظی این اداره کل، اظهار داشت: با توجه به هشدارهای چند روز اخیر اداره هواشناسی، جلسات مختلفی برای هماهنگی و آمادگی هرچه بیشتر راهداران سخت‌کوش این اداره کل و روسای ادارات تابعه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: درحال‌حاضر که شاهد نزول رحمت الهی و بارش‌های شدید در حوزه استحفاظی هستیم بیش از ۱۸ اکیپ راهداری به همراه ۱۵۰ خودرو سبک و سنگین و ۲۲۰ راهدار به‌صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: بیش از ۳ هزار و ۵۹۲  کیلومتر راه و ۲۵ گردنه در حوزه استحفاظی این اداره کل و جود دارد که با همت راهداران مشکل خاصی نداشته و درحال‌حاضر تمام مسیرها باز است.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد از عجله و شتاب خودداری کرده و هنگام خواب‌آلودگی رانندگی نکنند و همچنین با توجه به لغزنده بودن جاده در مسیر نسبت به داشتن برف‌پاک‌کن و دیگر الزامات اقدامات لازم را صورت داده و با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند.

139

132

133

134

135

137

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین