دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
به علت بدی آب و هوا :

پرواز تهران- لار در بندرعباس به زمین نشست؛ لغو پرواز لار-کویت تا اطلاع ثانوی

با تغییر مسیر این پرواز سه مسیر پروازی دیگر که با این هواپیما در مسیر لار به کویت ، کویت به لار و لار به تهران انجام می شد نیز فعلا تا مساعد شدن شرایط جوی لغو شده است.

مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان از لغو پرواز لار-کویت تا اطلاع ثانوی خبر داده و اظهار داشت: پرواز شماره ۳۲۶ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز جمعه ۲۹ بهمن ماه ساعت ۶:۱۵ با حدود ۸۷ مسافر فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد لارستان ترک کرده بود پس از یک ساعت و چهل دقیقه پرواز به دلیل باران شدید ، دید کم و شرایط جوی نا مناسب موفق به فرود در فرودگاه آیت الله آیت اللهی لارستان نشد و مسیر خود را به طرف فرودگاه بندرعباس تغییر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاری صدا  و سیما، سید امین صولتی گفت : با تغییر مسیر این پرواز سه مسیر پروازی دیگر که با این هواپیما در مسیر لار به کویت ، کویت به لار و لار به تهران انجام می شد نیز لغو شده است.

گفتنی است که این پرواز ساعاتی پس از نشستن درفرودگاه بندرعباسبه سمت فرودگاه لارستان پرواز کرد که به دلیل دید کم موفق به لندینگ در اینفرودگاه نشد و بمنظور ایمنی پرواز مسافرین خلبان پرواز   مجدداتصمیم به بازگشت به فرودگاه مهرآباد  گرفت.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین