شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پیام تبریک فرماندار ویژه لارستان به مردم «اوز»

میلاد لارستان: در پی انتخاب نشانِ شهرِ خلاقِ کشور در ترویج کتابخوانی به شهر اوز در سومین دوره پایتخت کتاب ایران، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان پیام تبریکی خطاب به مردم شریف منطقه لارستان بزرگ و شهر اوز صادر کرد.

در پی انتخاب نشانِ شهرِ خلاقِ کشور در ترویج کتابخوانی به شهر اوز در سومین دوره پایتخت کتاب ایران، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان پیام تبریکی خطاب به مردم شریف منطقه لارستان بزرگ و شهر اوز صادر کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ متن پیام جلیل حسنی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب  به عنوان بهترین رابط میان گذشته و حال، و تنها مونس انسان های اندیشمند است که حتی در روزگار پیشرفت های چشم گیر بشر در عرصه های دانش و نوآوری نیز، نه تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه جلوه های گسترده تر، تازه تر و پایدارتری یافته است.

اهمیتکتابومطالعهدردیناسلامتاآنجاستکهخداوندمتعالآیههایرحمتخودرادردلمصحفیارزشمندودرقالبمعجزهایراهگشابرنبیخودنازلکردهومسلمانانرابهدانشاندوزیتوصیهمیکند.

در روزهایی که منطقه لارستان افتخارات بزرگ ورزشی و فرهنگی را کسب می نماید، این بار نیز نشانِ شهرِ خلاقِ کشور در ترویج کتابخوانی به شهر«اوز» به تیتر اول نشریات و خبرگزاریها آمد و موجب خوشحالی و خرسندی  همگان شد.

 فرهنگ اسلامی ، ایرانی ما از ریشه‌های قوی و محکمی برخوردار است و حضور هنرمندان ، شاعران و نویسندگان بزرگی که از دل این منطقه برخاسته اند، برای این خطه تبدیل به یک فرصت بسیار خوب جهت ترویج و تشویق علاقه‌مندان و عامه مردم به کتاب و کتابخوانی شده است و اکنون شهر اوز شهر فرهنگی، با ارائه برنامه‌های نوآورانه، مشارکت جویانه، موثر و منسجم و استفاده از ظرفیت‌های مختلف به عنوان نشانِ شهرِ خلاقِ کشور معرفی شده است و این مهم بیانگر رشد علمی و فرهنگی و توجه ویژه مردم شریف اوز به مقوله کتاب و کتابخوانی است.

  بدون شک این انتخاب افتخار بزرگی برای استان فارس ، منطقه لارستان بزرگ و شهر اوز محسوب می شود و مسئولیت مضاعفی بر عهده نهادهای فرهنگی این شهر خواهد گذاشت.

اینجانب ضمن  تشکر و خسته نباشید به تمامی دست اندرکاران، بر خود لازم دانسته، انتخاب نشانِ شهرِ خلاقِ کشور در ترویج کتابخوانی به شهر«اوز» را به مردم و مسئولان شریف این منطقه و تمامی فعالان در امر توسعه و ترویج کتابخوانی این شهر به ویژه اهالی کتاب و جویندگان دانش و جامعه فرهنگی و دانشگاهی فرهیخته و مدیران و دست‌اندرکاران کتاب لارستان تبریک  عرض نموده و آرزو دارم ؛ با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در منطقه باز هم بتوانیم در دیگر عرصه ها بدرخشیم .

جلیل حسنی

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین