یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

بازتاب سخنان مهم امام خامنه ای در رسانه های بیگانه

بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، در برخی رسانه های فارسی زبان بیگانه انعکاس یافت

بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، در برخی رسانه های فارسی زبان بیگانه انعکاس یافت.خلاصه ای از سخنان معظم له و بازتاب رسانه های بیگانه را با هم مرور می کنیم:
به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه مقام معظم رهبری روز گذشته امام خامنه ای رهبر انقلاب در مراسم افتتاحیه‌ی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در سخنانی اظهار داشتند: هرگز نباید از اهمیت حمایت سیاسی از مردم فلسطین غافل بود. ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه با هر سلیقه و روش، اما می‌توانند در یک هدف گرد هم آیند و آن تلاش برای آزادی فلسطین است.
 ???? ?? ??? ????? ??????? ?????????? ????? ?? ??????? ?????? ?? ??????? ???? ??????
ایشان اظهار داشتند: با پدیدار شدن نشانه‌های افول رژیم صهیونیستی و ضعف آمریکا، فضای جهانی به سمت مقابله با رژیم صهیونیستی میل می‌کند.
امام خامنه ای در ادامه بیان داشتند: این روزها مراکز معلوم‌الحال، «مقاومت» را مورد سؤال قرار می‌دهند. در پاسخ باید گفت: درست است که مقاومت هنوز نتوانسته به هدف غائی خود یعنی آزادی کل فلسطین دست یابد، لکن مقاومت توانسته مسئله‌ی فلسطین را زنده نگه دارد و مانع اساسی در برابر پروژه‌های صهیونیستی باشد.ایشان افزودند: مقاومت فلسطین باید با عبرت‌گیری از گذشته به این توجه داشته باشد که «مقاومت» و «فلسطین» ارزشمندتر از آن است که در اختلافات داخلی کشورها و یا اختلافات قومی و مذهبی درگیر شود و  اگر گروهی پرچم مقاومت را بر زمین بگذارد، یقیناً گروهی دیگر از دل ملت فلسطین برمی‌آید و آن پرچم را در دست خواهد گرفت.

???? ?? ??? ????? ??????? ?????????? ????? ?? ??????? ?????? ?? ??????? ???? ??????

در ادامه واکنش  خبرگزاری های مختلف در خصوص سخنان رهبری معظم انقلاب به نقل از جام نیوز می خوانیم:
???? ?? ??? ????? ??????? ?????????? ????? ?? ??????? ?????? ?? ??????? ???? ??????
بی بی سی: یکی از موضوعاتی که مورد تاکید رهبر جمهوری اسلامی قرار گرفت، توصیه به فلسطینیان برای کنار گذاشتن اختلاف داخلی و مهمتر از آن، خودداری از جهت‌گیری در مناقشه‌های منطقه ای بود.

رادیو فردا: آیت‌الله خامنه‌ای،‌ رهبر جمهوری اسلامی در حمایت از «انتفاضه فلسطین» بار دیگر اسرائیل را «غده سرطانی» و «جعلی» توصیف کرده و بدون نام بردن از گروهی هشدار داد که هر گروهی از «مسیر مقاومت» فلسطین دور شود از جمهوری اسلامی دور شده است.

دویچه وله: [آیت الله] خامنه ای در کنفرانس “حمایت از انتفاضه فلسطین” عمق رابطه با گروه های فلسطینی را با میزان پایبندی آنان به اصل مقاومت مرتبط دانست.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین