شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
امام جمعه لارستان

لارستان نیازمند پرورش نیروهای نخبه است

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان، گفت: یکی از مواردی که در پرورش نیروها موثر است جنبش نرم افزاری و تولید علم است و باید در شهرستان این افراد را پرورش دهیم.

امام جمعه لارستان، گفت: یکی از مواردی که در پرورش نیروها موثر است جنبش نرم افزاری و تولید علم است و باید در شهرستان این افراد را پرورش دهیم.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین دومین همایش لارستانی های مقیم هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از موارد که باعث می شود جامعه از افراط و تفریط دور شود و به تعادل شخصیتی دست یابد توجه به همه ابعاد شخصیتی و سیره معصومین است، اظهار داشت: در واقع نگاه تک بعدی به زندگی معصومین جامعه ما را به سمت افراط و تفریط می کشاند.

وی با تأکید بر اینکه برای هر توسعه و وحدتی پرورش نیروهای مستعد ضروری است، افزود: مقام معظم رهبری در جمع شورای عالی مرکز الگوی اسلامی پنج شاخصه شکل گیری انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل  جامعه ای اسلامی، تحقق تمدن اسلامی را برای نخبگان هر جامعه تبیین کردند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: اگر می خواهیم لارستان بزرگ در افق تمدن اسلامی جایگاهی داشته باشد باید نیروهای لازم را در این افق نگاه پرورش دهیم.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه یکی از مواردی که در پرورش نیروها موثر است جنبش نرم افزاری و تولید علم است و باید در شهرستان این افراد را پرورش دهیم،تصریح کرد: در علوم انسانی ایدئولوژی بر پایه منفعت قرار دارد و برای رسیدن به منفعت تلاش می کنند اما در جامعه اسلامی ایدئولوژی بر پایه حق است و بر این مبنا باید تولید علم داشته باشیم.

وی اضافه کرد: باید در زمینه اقتصادی، علمی و فرهنگی توسعه و تولید علم داشته باشیم.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین