چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پروژه آزاد راه مسیر لارستان تا بندرعباس در اسرع وقت اجرایی شود

میلاد لارستان: نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد پروژه آزاد راه مسیر لارستان تا بندرعباس در اسرع وقت اجرایی شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد پروژه آزاد راه مسیر لارستان تا بندرعباس در اسرع وقت اجرایی شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ احمد مرادی در دومین همایش لارستانی های مقیم استان هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله آیت اللهی(ره) اظهار داشت: خاندان آیت اللهی(ره) با مبارزاتشان درس مبارزه با ظلم ستیزی و استکبار را در جنوب ایران به یادگار گذاشتند.

وی با برشمردن نقاط اشتراک مردم لارستان و هرمزگان، افزود: مردم لارستان و هرمزگان با بهره گیری از یک زبان و فرهنگ مشترک توانسته اند وظیفه خود را در قبال انسان دوستی با وجود فرهنگ غنی خود انجام دهند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم لارستان مردمی دلسوز، سخت کوش، به دنبال روزی حلال و مردمی دارای فرهنگ غنی هستند که در استان فارس قرار گرفته اند اما در واقع در دل استان هرمزگان به جهت این اشتراکات قرار دارند.

وی بیان کرد: مردم لارستان انتطار دارند که بی توجهی نسبت به این شهرستان صورت نگیرد و استان لارستان که حق مسلم این مردم است اجرایی شود که این خود یک عدالت است و بنده نیز مثل مردم لارستان بعنوان یک شهروند این آرزوی دیرینه را دارم که شاهد رشد و توسعه منطقه باشیم.

مرادی با بیان اینکه در حوزه ارتباطات بین دو منطقه بخصوص در حوزه راه طی جلساتی که با حضور مسئولین دو شهرستان صورت پذیرفته است، ابراز امیدواری کرد پروژه آزاد راه مسیر لارستان تا بندرعباس در اسرع وقت اجرایی شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “پروژه آزاد راه مسیر لارستان تا بندرعباس در اسرع وقت اجرایی شود”

  1. مجتبي ام گفت:

    يك سوْال از نماينده عزيزم دارم
    شما كه حرف از عدالت زدين پس چرا خود شما عدالت ندارين
    شما كه لالاي بلد هستيد چرا خودتون خوابتون نميبره

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین