پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20
رئیس اداره منابع طبیعی لارستان

تولید35 هزار نهال در لارستان/ایجاد نهالستان جدید لارستان نیازمند تأمین بودجه

میلاد لارستان: رئیس اداره منابع طبیعی لارستان با ابراز تأسف نسبت به اینکه به دلیل کمبود بودجه نهالستان جدید راه اندازی نشده است، ادامه داد: در سال جاری ۳۵ هزار نهال در نهالستان لارستان تولیدشده است.

رئیس اداره منابع طبیعی لارستان با ابراز تأسف نسبت به اینکه به دلیل کمبود بودجه نهالستان جدید راه اندازی نشده است، ادامه داد: در سال جاری ۳۵ هزار نهال در نهالستان لارستان تولیدشده است.

منصور رضائی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان؛ با بیان اینکه برای ایجاد ایرانی سرسبز نیاز به فرهنگ سازی است، اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ درختکاری، از ابتدای دی ماه سال جاری با همکاری آموزش و پرورش لارستان، کارشناسان اداره منابع طبیعی با حضور در مدارس نسبت به آموزش دانش آموزان در زمینه فضای سبز اقدام کرده اند.

وی بیان کرد: در هفته منابع طبیعی برنامه های مختلفی از جمله کاشت نهال در مدارس و پارکها، نواختن زنگ سبز، مسابقات مختلف در مورد فضای سبز در سطح مدارس، کاشت نهال در پارک جنگلی لار با حضور مسئولین، توزیع نهال رایگان در نماز جمعه و غیره صورت گرفته است.

رئیس اداره منابع طبیعی لارستان با بیان اینکه در این شهرستان دو نهالستان وجود دارد، تصریح کرد: نهالستان قدیم لارستان ۱۸۰ هکتار وسعت دارد و توانسته نهال چند شهرستان را تأمین کند.

وی با ابراز تأسف نسبت به اینکه به دلیل کمبود بودجه نهالستان جدید راه اندازی نشده است، ادامه داد: در سال جاری ۳۵ هزار نهال در نهالستان لارستان تولیدشده است.

این مسئوول با اشاره به اینکه نهال های تولیدشده در لارستان به منظور تأمین بخشی از نیازها به شهرهای جهرم، قیروکارزین، خنج، گراش و کوار ارسال شده است، گفت: ۱۵ هزار نهال نیز در سطح لارستان کاشت یا توزیع شده است.

رضائی تصریح کرد: مردم می توانند با مراجعه به اداره منابع طبیعی لارستان نسبت به دریافت حواله رایگان نهال اقدام و نهال هایی همچون کهور، کُنار، اکالیپتوس و دیگر نهال های غیرمثمر دریافت کنند.

وی در پاسخ به خبرنگار میلاد لارستان درخصوص برنامه این اداره برای اجرای کمربند سبز اطراف شهر در لار، گفت: برای این مورد ادارات مختلفی باید دست به دست هم دهند و ما نیز همکاری خود را اعلام می کنیم اما در حال حاضر برنامه خاصی برای این کار صورت نگرفته است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین