جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
امام جمعه لارستان

اشرافی گری جز به تباهی بردن جامعه هیچ ثمره دیگری ندارد

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان اشرافی گری جز به تباهی بردن جامعه هیچ ثمره دیگری برای جامعه اسلامی ندارد، گفت: یکی از دلائل چالش اقتصادی، اظهار ضعف در این زمینه در برابر دشمنان است.

امام جمعه لارستان اشرافی گری جز به تباهی بردن جامعه هیچ ثمره دیگری برای جامعه اسلامی ندارد، گفت: یکی از دلائل چالش اقتصادی، اظهار ضعف در این زمینه در برابر دشمنان است.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به اهمیت کار در آموزش و پرورش، اظهار داشت: آموزش و پرورش می بایست در کنار فعالیت های تعلیم و تربیت، در زمینه تجزیه و تحلیل نیز به دانش آموزان آموزش های لازم را بدهد.

وی با اشاره به بخشی از بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری، افزود: اگر کارهای ضروری در موضوع اقتصاد مقاومتی انجام شده بود امروز تفاوت محسوسی در اوضاع اقتصاد و زندگی مردم شاهد بودیم که این فرمایش حضرت آقا حاکی از عدم رضایت ایشان از مسئوولان در مسئله اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه مردم انتظار دارند که مسئوولان بجای دلخوش کردن به طرف های خارجی با تکیه بر توانمندی های داخلی و استفاده از منابع سرشار ملی، تصریح کرد: ایران یکی از غنی ترین کشورهای دنیا در زمینه منابع طبیعی است که می توان با تکیه بر جوانان خلّاق و مبتکر به پیشرفت و استقلال دست یافت همانگونه که در علوم هسته ای و نظامی چنین اتفاقی رقم خورده است.

حجت الاسلام موسوی با چشمگیر خواندن پیشرفت های ایران در تولید صنایع نظامی همچون ناوشکن، کشتی، زیردریایی، موشک، رادارها، هلی کوپتر، سلاح های سبک و سنگین در شرایط تحریم صد درصدی در این عرصه ها، ادامه داد: تمامی نهادهایی که زیرنظر رهبر انقلاب به فعالیت می پردازند و فرامین ایشان را سرلوحه کار خود قرار داده اند، دارای کارنامه عالی و قابل قبول هستند.

وی با تأکید به مسئوولان برای اعتماد به جوانان نخبه کشور، عنوان کرد: آن جوانی که سانتریفیوژ یا موشکی پیشرفته می سازد آیا قادر نیست ماشینی مانند پراید بسازد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه می بایست با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی زمینه ای ایجاد شود تا جوانان به خودباوری و ابتکار برسند، گفت: شعار شکلگیری انقلاب مبارزه با اشرافیگری و کاخ نشینی بود.

امام جمعه لارستان اشرافی گری جز به تباهی بردن جامعه هیچ ثمره دیگری برای جامعه اسلامی ندارد، یادآور شد: جنگ تحمیلی به خاطر آن اتفاق افتاد که دشمن در کشور ایران احساس ضعف می کرد و اگر می خواهیم دشمن را از خود دور کنیم، نباید ابراز ضعف کنیم و یکی از دلائل چالش اقتصادی، اظهار ضعف در این زمینه است.

وی با تأکید به مردم برای حضور در مناطق جنگی جنوب کشور در قالب اردوی راهیان نور، تصریح کرد: تولید فیلم ها با محتوای قوی و حمایت از شاعران انقلابی از جمله اقدامات فرهنگی برای حفظ ارزش های دفاع مقدس است.

حجت الاسلام موسوی تجلیل از مادران و همسران شهدا را تجلیل از ایثار و جهاد و استقامت برشمرد و خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ شهادت طلبی رمز بقا و عزت جامعه اسلامی است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین