دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

احداث بزرگراه‌ها در دستور کار اداره‌کل

میلاد لارستان: مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: مهم‌ترین رویکرد این اداره احداث بزرگراه‌های اصلی، فرعی و روستایی بوده که تأثیر به‌سزایی در کاهش بار ترافیکی و تصادفات جاده‌ای خواهد…

خبرگزاری فارس: احداث بزرگراه‌ها در دستور کار اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان قرار داردمیلاد لارستان: مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: مهم‌ترین رویکرد این اداره احداث بزرگراه‌های اصلی، فرعی و روستایی بوده که تأثیر به‌سزایی در کاهش بار ترافیکی و تصادفات جاده‌ای خواهد داشت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، داریوش نصر در حاشیه همایش چشم‌انداز توسعه راه و شهرسازی جنوب کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منطقه لارستان دارای ۳ هزار و ۶۵۰ کیلومتر راه بوده که از این میزان، ۷۰ درصد مربوط به راه‌های فرعی و روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: برای کاهش بار ترافیکی و تسریع در روند حمل‌ونقل جاده‌ای و محورهای مواصلاتی این شهرستان نیاز به بزرگراه‌ها احساس می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: با کاهش ۵۷ درصدی تصادفات جاده‌ای در سال‌های ۹۲ و ۹۳ در این منطقه و نیز فعالیت‌های زیرساختی این اداره کل در میان ۳۵ اداره کل کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

نصر بیان داشت: در سال گذشته نیز پروژه‌های بسیاری شامل احداث محورهای مواصلاتی، فعالیت‌های اقتصادی و ارائه تسهیلات و واگذاری زمین برای جذب سرمایه‌گذار ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: برگزاری کمیسیون‌های ماده ۵ و ۱۲ و آغاز عملیات اجرایی در صنایع بالادستی نیز از دیگر فعالیت‌هایی بوده که از سوی این اداره انجام شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین