دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کارگاه آموزشی قالی بافی و تابلو فرش در روستای کرمستج

 میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از برگزاری کارگاههای آموزشی در زمینه های قالی بافی وبافت تابلو فرش در روستای کرمستج این شهرستان خبر داد . به گزارش…

 میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از برگزاری کارگاههای آموزشی در زمینه های قالی بافی وبافت تابلو فرش در روستای کرمستج این شهرستان خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از کمیته امداد؛ حجت الاسلام عبدالله تقی زاده بعد از ظهر امروز در اظهار داشت: این نهاد با الهام از تعالیم دینی همواره سعی بر این دارد که اصولی ترین و شایسته ترین خدمات را به مددجویان تحت حمایت خود ارائه دهد .

وی افزود : شناسایی مددجویان مستعد خودکفایی و تعیین درجه مهارت و توان اجرایی آنها،ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای به منظور ارتقاء سطح آگاهی های علمی و مهارتهای فنی و حرفه ای مددجویان،پرداخت وام های خوکفایی ،کاریابی برای مددجویان آماده بکارو ایجاد زمینه های لازم برای جذب مددجویان آموزش دیده در بازار کار و کمک در بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان از مهمترین فعالیت های کمیته امداد در رابطه با خودکفایی مددجویان می باشد .

مدیر کمیته امداد لارستان خاطر نشان کرد :در همین راستا کلاس های آموزشی در زمینه های قالی بافی و بافت تابلو فرش برای ۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در روستای کرمستج و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به مدت ۲۴۰ ساعت برگزار و گواهینامه آموزش مهارت برای شرکت کننده گان در کلاسها صادر گردید .

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین