جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14
در تعطیلات نوروز امسال صورت گرفت

زیارت 320 هزار زائر از امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان

میلاد لارستان: مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز این امامزاده پذیرای بیش از ۳۲۰ هزار نفر زائر بوده است، گفت: طی این مدت بیش از ۸۵ هزار نفر مسافر نوروزی در امامزاده لارستان اسکان یافته اند.

مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز این امامزاده پذیرای بیش از ۳۲۰ هزار نفر زائر بوده است، گفت: طی این مدت بیش از ۸۵ هزار نفر مسافر نوروزی در امامزاده لارستان اسکان یافته اند.

سیدیعقوب مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه اماکن متبرکه و امامزادگان مکان مناسبی برای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی هستند، اظهار داشت: برگزاری آئین سنتی تحویل سال در جوار حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) با حضور گسترده مسافران، زائران و مجاوران باعث آغاز معنوی سال نو می شود.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی برگزار شده در آغازین روزهای سال جدید در این حرم مطهر، افزود: برپایی غرفه های آرامش بهاری با موضوعات بازی های کودکانه، مشاوره دینی و اجتماعی، سخنرانی های چند رسانه ای و غیره با حضور ۴ روحانی برجسته از ابتدای فروردین ماه تا ۱۳ این ماه از جمله برنامه های اجرا شده است.

مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، بیان کرد: در این مدت بیش از ۲۵ هزار کودک از غرفه کودکان، ۱۲ هزار نفر از غرفه سخنرانی های چند رسانه ای، ۵ هزار نفر از غرفه های مشاوره بانوان و آقایان در قالب خیمه های معرفت آرامش بهاری بازدید و استفاده کردند.

این مسئوول درباره اسکان مسافران نوروزی در این حرم مطهر، تصریح کرد: با وجود چند روز بارندگی در لارستان از ۲۵ اسفندماه ۹۵ تا ۱۳ فروردین ماه ۹۶ بیش از ۸۵ هزار نفر مسافر در قالب ۱۶ هزار و ۵۰۰ خانوار در صحن و بارگاه ملکوتی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از امامزادگان شاخص جنوب فارس محسوب شده و سالانه میزبان جمع زیادی از زائران از نقاط مختلف کشور است، ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان پذیرای بیش از ۳۲۰ هزار نفر زائر بوده است.

مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان اضافه کرد: برای بدرقه مسافران نوروزی بیش از ۳ هزار برگ دعای سفر بین زائران توزیع شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین