سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
فرماندار ویژه لارستان تأکید کرد

اتکا به ظرفیت‌های لارستان در راستای تولید و اشتغال

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: در سال ۹۶ باید با تمام توان با اتکا به ظرفیت‌های شهرستان، در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال طبق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: در سال ۹۶ باید با تمام توان با اتکا به ظرفیت‌های شهرستان، در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال طبق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی، در نشست صمیمی با کارمندان فرمانداری که به مناسبت سال جدید برگزار شد، با تبریک سال نو و نامگذاری سال ۱۳۹۶ به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود:در سال ۱۳۹۵ با تمام توان در راستای امر سرمایه گذاری از طریق راه اندازی اتاق جذب  و حمایت از سرمایه گذاری تلاش کردیم که خدا را شکر در این راستا موفقیت های بزرگی  را کسب کردیم و لارستان نیز در این زمینه پیشرو بود که کمتر در دیگر مناطق دیده می شود.

حسنی ادامه داد : در سال ۹۶ نیز با تمام توان تلاش می‌کنیم تا با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان، در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال طبق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام برداریم که نمونه عینی آن آغاز عملیات کارخانه اوز بتون در شروع کار اداری در سال جدید  در منطقه لارستان بود که برای اجرای این پروژه ۱۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه خواهد شد و  برای حدود ۳۰۰ نفر اشتغال زایی بصورت مستقیم و غیر مستقیم می شود.

وی گفت:اگر همه در امر جذب سرمایه گذاری  بسیج شویم ، قطعا در راستای تقویت نظام و خدمت به مردم و ایجاد اشتغال و تولید گام بزرگی برداشته ایم.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه درون زا نمودن اقتصاد ، کلید ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی است؛ تصریح کرد:افزایش تولید و گسترش اشتغال در حوزه اقتصادی منطقه، نیازمند توجه هرچه بیشتر مردم به استفاده از کالاهای ایرانی و پشتیبانی از تولید کنندگان داخلی است.

معاون استاندار فارس در پایان سخنانش تاکید کرد:برای اینکه تولید و اشتغال ایجاد شود، نباید نگاهمان فقط به دولت باشد چرا که سیاست دولت بر این است که در امر سرمایه گذاری ، بخش خصوصی فعال شود تا تولید و اشتغال رونق پیدا کند.

پیش از این نیز مسعود راسخی و علی اصغر علی پور معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان هم به ایراد سخن پرداختند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین