دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

فرماندار ویژه لارستان: مردم محصولات لارستانی بخرند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مردم  و مسئولین تقاضا کرد که با خرید تولیدات داخلی به ویژه تولیدات  خود شهرستان لارستان ، به بازار رونق بخشند و با حمایت…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مردم  و مسئولین تقاضا کرد که با خرید تولیدات داخلی به ویژه تولیدات  خود شهرستان لارستان ، به بازار رونق بخشند و با حمایت از تولیدات داخل به اشتغال کشور کمک کنند.

 به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان و هیات همراه از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان مستقر در شهرک صنعتی بازدید کردند. حسنی در حاشیه این بازدید سه ساعته در  سخنانی اظهار داشت: درحال حاضر یکی از موضوعاتی که در دستور کار مسئولین  می باشد، پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان است؛ به همین منظور این بازدید ها بطور مستمر انجام خواهد شد و می بایست ادارات ذیربط همچون صنعت و معدن و تجارت ، شرکت شهرکهای صنعتی ،امور مالیاتی،دانشکده علوم پزشکی،استاندارد ، تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و غیره  مشکلات را بررسی وبرای رفع آن تصمیماتی را اتخاذ کنند.

جلیل حسنی در جهت رفع مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان هم تاکید کرد و افزود: در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال رفع و حل مشکلات صنعتگران واحدهای تولیدی در اولویت اصلی است  و انتظار ما از مدیران شهرستان بخصوص  امور مالیاتی شهرستان این است که بیشترین تعامل را با واحدهای تولیدی داشته باشند و   برنامه هایشان را تسهیل تا واحدها باموانع کمتری مواجه شوند و بتوانند فعالیت هایشان را ادامه و توسعه دهند.

معاون استاندارفارس با تاکید بر اینکه برای اجرای اقتصاد مقاومتی به مشارکت و تعامل همه دستگاه های اجرایی و عموم مردم نیاز است ادامه داد: استفاده از تولیدات داخلی باید فرهنگ سازی شود. بنابراین دستگاه های اجرایی ، اصناف و همه مردم در خرید ملزومات خود از تولیدات داخلی استفاده کنند.

حسنی از مردم  و مسئولین تقاضا کرد که با خرید تولیدات داخلی به ویژه تولیدات  خود شهرستان لارستان ، به بازار رونق بخشند و با حمایت از تولیدات داخل به اشتغال کشور کمک کنند.

در این بازدید همچنین  جمعی از تولید کنندگان و صنعت گران این شهرستان اهم مسایل و مشکلات و درخواست های خود را از جمله مسائل بدهی و معوقات بانکی، بخشش جرائم مالیاتی و بانکی، تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت، مشکلات مالیاتی و هزینه های جانبی مطرح و خواستار پیگیری و رفع این موارد شدند.

گفتنی است فرماندار از شرکت شیرین طعم لارستان تولیدی بیسکویت مادر،واحد تولیدی مسقطی ترنج تولیدی حلوا مسقطی لاری،شرکت خورشید طلایی تولیدی تن ماهی، شرکت عالم گستر لارستان تولیدی دستمال کاغذی و دستمال حوله ای  و شرکت نسیم سحر لارستان بازدید نمود.

اضافه می گردد که شهرستان لارستان با وجود ۳ شهرک و ۲ ناحیه صنعتی و ۱۴۰ واحد تولیدی وصنعتی فعال با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی و اشتغال زایی برای ۱۸۰۰  نفر به لحاظ تعدد واحدهای صنعتی رتبه دوم را بعد از شیراز به خود اختصاص داده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “فرماندار ویژه لارستان: مردم محصولات لارستانی بخرند”

  1. امیز گفت:

    مگه لار چی داره چهار تا کارخونه مریض

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین