شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان خبر داد

آغاز احداث 3 پروژه مهم ورزشی در لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از آغاز احداث ۳ پروژه ورزشی در این شهرستان با زیربنایی بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از آغاز احداث ۳ پروژه ورزشی در این شهرستان با زیربنایی بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع خبر داد.

محمدحسن طیبی زاده در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با ابراز خرسندی از آغاز و اجرای چند طرح عمرانی ورزشی در این شهرستان، اظهار داشت: خوشبختانه پس از پیگیری های صورت گرفته این پروژه ها تأمین اعتبار شده است.

وی با برشمردن این پروژه ها، افزود: با توجه به استقبال گسترده خانواده ها به ویژه نونهالان و نوجوانان از رشته «پینگ پنگ» پس از برگزاری اردوی تیم ملی به میزبانی لارستان، اقدامات مناسب در زمینه استعدادیابی و همچنین کمبود فضای موجود برای این رشته پرطرفدار نیاز به ایجاد مکانی خاص برای تنیس روی میز بود که برای این مهم زمینی به مساحت ۱ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا در نظر گرفته شد که عملیات احداث آن توسط اداره ورزش و جوانان لارستان و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی لارستان و خیرین آغاز شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه کار احداث نخستین زمین تنیس خاکی این شهرستان در زمینی به مساحت ۱ هزار و ۲۰۰ متر از چند روز پیش آغاز شده است، افزود: پس از انتصاب حسین شریفی لاری به عنوان رئیس هیئت این رشته ورزشی و پیگیری های این جوان برای ایجاد زمین تنیس خاکی، این مهم به ثمر نشست که این مکان ورزشی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لار و اداره ورزش و جوانان لارستان در حال احداث است که امید می رود این پروژه تا ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: بنا به برنامه ریزی های انجام شده، علاوه بر زمین در حال احداث، تعداد ۲ زمین دیگر تنیس خاکی طی چند ماه آینده در لارستان ساخته خواهد شد.

این مسئوول همچنین از کلنگ زنی زورخانه شهرجدید لار در هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: این پروژه در زمینی به سماحت ۱ هزار متر مربع در مجموعه ورزشی شهید دانشیار احداث خواهد شد.

طیبی زاده اضافه کرد: برای احداث زمین خاکی تنیس مبلغ ۳۰ میلیون تومان، خانه پینگ پنگ ۶۰۰ میلیون تومان و زورخانه ۲۰۰ میلیون تومان بودجه برآورد شده است.

وی در پایان از رفع مشکل تأمین زمین برای احداث پیست موتورسواری، اتومبیل رانی و سوارکاری خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده و همکاری اداره منابع   طبیعی لارستان طبق وعده ای که از قبل داده بودیم، ۳۰ هکتار زمین برای رشته های مهیج ورزشی فوق در نظر گرفته شده که در آینده نزدیک عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.

IMG-20170503-WA0011

IMG-20170503-WA0012

IMG-20170503-WA0013

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۶:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “آغاز احداث 3 پروژه مهم ورزشی در لارستان”

  1. لارستانی گفت:

    باید بنویسید ۳ بروزه ورزشی در لار نه در لارستان تا مخاطب فرق شهر لار ولارستان را تشخیص دهد

  2. […] احداث و کلنگ زنی ۳ پروژه ورزشی در لار آغاز و با تیتر «آغاز احداث ۳ پروژه مهم ورزشی در لارستان» بر روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان قرار […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین