شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

پیگیری مراحل احداث 3 پروژه ورزشی در لارستان

چندی پیش با وعده رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان کار احداث و کلنگ زنی ۳ پروژه ورزشی در لار آغاز شد که خبرنگار میلاد لارستان پیگیری مراحل اجرایی آن…

چندی پیش با وعده رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان کار احداث و کلنگ زنی ۳ پروژه ورزشی در لار آغاز شد که خبرنگار میلاد لارستان پیگیری مراحل اجرایی آن شده است.

به گزارش میلاد لارستان چندی پیش با وعده رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان کار احداث و کلنگ زنی ۳ پروژه ورزشی در لار آغاز و با تیتر «آغاز احداث ۳ پروژه مهم ورزشی در لارستان» بر روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی میلاد لارستان قرار گرفت و به همین دلیل خبرنگار ما پس از گذشت چند ماه از این موضوع، یگیری مراحل اجرایی این پروژه ها شده است.

در همین خصوص، محمدحسن طیبی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان، اظهار داشت: کلنگ پروژه احداث زورخانه صاحب الزمان(عج) شهرجدید لار، چندی پیش با حضور مدیرکل ورزش و جوانان لارستان کلنگ زنی شد که قول مساعد ایشان در زمینه ساخت و ساز این طرح به همراه داشت.

وی با بیان اینکه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان این پروژه توسط خیرین پرداخت خواهد شد، افزود: با پیگیری آقای مصطفوی مسؤول جدید هیئت ورزش های باستانی لارستان، نقشه جدید تهیه شده و پس از تأیید اداره کل ورزش فارس، کار اجرایی آن آغاز می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه با مشارکت ۱۵ میلیون تومانی خیرین کار احداث تنیس خاکی شهر لار ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ابراز امیدواری کرد با تأمین مابقی بودجه از محل ۲ درصد اعتبارات نفت و گاز، این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

طیبی درباره وضعیت احداث خانه تنیس روی میز لارستان، تصریح کرد: زمین این پروژه مشخص، کلنگ زنی انجام و نقشه آن با پیش بینی خوابگاه و امکانات مناسب صورت گرفته و برای شروع کار نیازمند تأمین اعتبار از سوی اداره کل و وزارت خانه ورزش و جوانان است.

این مسؤول از اختصاص ۳۰ هکتار زمین در جاده لار – جهرم در محل «حسن لُری» از طرف اداره منابع طبیعی لارستان برای ایجاد پیست های موتورسواری، اتومبیل رانی و سوارکاری خبر داد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین