شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

ارتقای آتش نشانی لار به سطح سازمان

آتش نشانی لار به سطح سازمانا ارتقا یافت. این خبر را محمدرضا قنبرنژاد بیان داشته و افزود: با پیگیری های لازم مسئولین، واحدآتش نشانی شهرداری لار به سطح سازمان ارتقاء یافت.

آتش نشانی لار  به سطح سازمانا ارتقا یافت. این خبر را  محمدرضا قنبرنژاد بیان داشته و افزود: با توجه به انجام تعداد بالای عملیاتهای امداد و نجات و اطفاء حریق در چند سال اخیر توسط کارکنان سختکوش آتش نشانی شهرداری و نیازهای روزافزون شهروندان به خدمات ایمنی و همچنین پیگیری های لازم مسئولین، واحدآتش نشانی شهرداری لار به سطح سازمان ارتقاء یافت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لارشهردار لار وی افزود: اخیرا خرید و تکمیل تجهیزات مورد نیاز ایستگاهها و احداث ساختمان جدید ایستگاه مرکزی در راستای خدمت رسانی شایسته به شهروندان محترم در دستور مسئولین این سازمان قرار گرفت و با ابلاغ حکم سازمان شدن آتش نشانی شهرداری، زمینه خدمت رسانی مطلوب به شهروندان به خوبی فراهم شده است .

وی با تقدیر و تجلیل از خانواده‌های عزیز و صبور آتش‌نشانان و همچنین تأکید بر لزوم آموزش نکات ایمنی در بین شهروندان افزود: تاکنون با هماهنگی و همکاری های لازم با ارگانهایی از جمله هلال احمر و آموزش و پرورش، آموزش هایی در جهت آشنایی شهروندان با اصول اولیه ایمنی و اطفاء حریق ارائه شده است .

محمدرضا قنبرنژاد ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه اسحاق شاکری مسئول سابق آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار، سعید منشی را به عنوان مدیر عامل این سازمان معرفی کرد.

خبر:  سید کامران علوی

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “ارتقای آتش نشانی لار به سطح سازمان”

  1. ناشناس گفت:

    اقای شاکری سال ها اتش نشانی شهرداری لار رو از ابتدایی ترین حالت و با امکانات حداقلی به یک واحد اتش نشانی قابل قبول تبدیل کرد. ایشون بود که با زحمات و پیگیری هاش این واحد اتش نشانی رو تبدیل به سازمان کرد. نام شما در تاریخ شهرداری و شهر لار خواهد ماند.

    • ناشناس گفت:

      شما تو اتش نشانی بودی که چنین نظری میدی. دم خروس رو باور میکنی، شما چی میدونی پرسنل اتش نشانی چی کشیدن تو زمان این اقا، برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه، معلوم نیست کس هستی و چی شنیدی با سند و مدرک طرفداری کن.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین