شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مدیرعامل شهرکهای صنعتی فارس مطرح کرد

عدم افزايش قيمت واگذاری زمين در 60 شهرك صنعتی فارس

میلاد لارستان: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس گفت: در سه ماهه اول امسال قیمت واگذاری زمین در ۶۰ شهرک و ناحيه صنعتی استان افزايش نداشته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس گفت: در سه ماهه اول امسال قیمت واگذاری زمین در ۶۰ شهرک و ناحيه صنعتی استان افزايش نداشته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، شاهپور قنبری در بازدید از چند طرح سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی شیراز با اشاره به عدم افزایش قیمت حق انتفاع و واگذاری زمین در ۶۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان گفت: بجز شهرک صنعتی بزرگ شیراز، قیمت واگذاری زمین در سایر شهرکهای صنعتی فارس بر اساس قیمت سال گذشته محاسبه می‌شود.

وی افزود:این تصمیم بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی فارس و در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و  تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اتخاذ شده است.

قنبری افزود: ۸ درصد از شهرکهای صنعتی کشور در استان فارس واقع شده و در این شهرک‌ها ۳۴۵۶ هکتار زمین صنعتی قابل واگذاری به متقاضیان است.

وی افزود: در حال حاضر در تمام شهرستان‌های فارس با استقرار شهرک‌ها و نواحی صنعتی، زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار فراهم شده است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین