شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ورود پرچم گنبد امام حسین (ع) به بیرم لارستان

میلاد لارستان: مسئول نمایندگی سازمان حج و زیارت فارس در بیرم، از ورود پرچم گنبد امام حسین (ع) به این شهر خبر داد. به گزارش میلاد لارستان از بیرم ،…

پرچم سیدالشهدا در بیرم لارستانمیلاد لارستان: مسئول نمایندگی سازمان حج و زیارت فارس در بیرم، از ورود پرچم گنبد امام حسین (ع) به این شهر خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان از بیرم ، مسئول نمایندگی سازمان حج زیات فارس، روز سه شنبه   ۲۳ تیر ماه سالجاری با اعلام این خبر افزود: طی مراسم با شکوهی پرچم گنبد حضرت سیدالشهداء (ع) در جمع عشاق امام حسین (ع) و معتکفین به مسجد امام سجاد (ع) این شهر وارد شد.

 حجت‌الاسلام قاسم صداقت در ابتدای این مراسم معنوی که در این مسجد با حضور اقشار مردم مومن و ولایتمدار بخش برگزار شد گفت: امروز افتخار بزرگی نصیب تک تک ما شده و من این اتفاق مبارک و میمون را به فال نیک می گیرم.

وی ادامه داد: بزرگترین پیام واقعه ی کربلا که شخصیتی همچون امام حسین (ع) به همراه خانواده ی خود شهید و عده ای نیز اسیر شدند، احیای فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر در جوامع اسلامی بود.

مسئول نمایندگی سازمان حج زیات فارس تصریح کرد: این واقعه ی بزرگ اهمیت اجرای این فریضه را برای ما مسلمانان بیان می‌کند.

وی بیان کرد: اینک که استکبار جهانی در تلاش است تا با زدودن اسلام و احکام آن از چهره ی ممالک اسلامی و اشاعه ی فرهنگ بی حجابی و بی بندوباری بین مسلمانان بخصوص جوانان ما که آینده سازان ایران اسلامی هستند به مقاصد شومشان دست یابند، اجرای فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وظیفه ی دینی و شرعی هرکدام از ما می باشد

گفتنی است، در ادامه ی این مراسم نیز پرچم مقدس گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) باشکوه خاصی وارد مسجد شد که حال و هوای معنوی خاصی به این فضا بخشید و عاشقان حضرت سیدالشهداء (ع) گرد این پرچم به عزاداری  پرداختند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین