جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
امام جمعه لارستان

برخی ها بدنبال آن هستند تا کشور را در فرهنگ غربی غرق کنند

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان، گفت: عده ای امروزه بنا به مسئولیتی که دارند خواسته یا ناخواسته دارند این کار را انجام می دهند و این مسائل وجود دارد اما اینکه این افراد بخواهند مسیر انقلاب را عوض کنند و کشور را در فرهنگ غربی غرق کنند.

امام جمعه لارستان، گفت: عده ای امروزه بنا به مسئولیتی که دارند خواسته یا ناخواسته دارند این کار را انجام می دهند و این مسائل وجود دارد اما اینکه این افراد بخواهند مسیر انقلاب را عوض کنند و کشور را در فرهنگ غربی غرق کنند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با محکوم کردن حادثه تروریستی در شهر تهران توسط عوامل استکبار و داعش، اظهار داشت: همه ما باید قدردان تامین کنندگان امنیت کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سربازان گمنام امام زمان(عج) و مدافعان حرم باشیم.

وی با عرض تسلیت به خانواده داغدار شهدای ترور، خطاب به گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها، گفت: آن زمان که انقلاب اسلامی مانند یک نهال نوپا بود و سه سال ترور و جنایت توسط منافقان کوردل صورت پذیرفت، آن زمان نتوانستند آسیبی به دلها و نظام اسلامی وارد کنند.

امام جمعه لارستان بیان کرد: این نطام الهی با استواری جوانان غیور ملت راهش را ادامه خواهد داد و حال که این نهال به درختی تنومند تبدیل شده است این ترقه بازی های خوارج زمان و عروسک بازیهای استکبار نمی تواند راه بجایی ببرد.

حجت الاسلام موسوی افزود: ریشه های نظام اسلامی ثابت و شاخه هایش در آسمان است و تا ملتی وجود دارد که برای خود عاشورا دارند استکبارگران نمی توانند پیروز میدان باشند.

وی با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان، تصریح کرد: یکی از تأکیدات ایشان به دانشجویان بالا بردن سطح مطالعه بود.

این استاد حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه کسانی بدنبال آنند تا کشور را در فرهنگ غربی غرق کنند و فرهنگ غربی را در کشور ترویج دهند، ادامه داد: عده ای امروزه بنا به مسئولیتی که دارند خواسته یا ناخواسته دارند این کار را انجام می دهند و این مسائل وجود دارد اما اینکه این افراد بخواهند مسیر انقلاب را عوض کنند و کشور را در فرهنگ غربی غرق کنند به طور قطع این اتفاق نخواهد افتاد زیرا نسل علاقه مند به انقلاب و اسلام نخواهند گذاشت این اتفاق بیافتد.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه برخی از افراد می گویند که غربی ها دارای زندگی پیشرفته ای هستند اما جامعه سعادتمند از دیدگاه اسلام جامعه ایست که در دوحیطه زندگی مادی و زندگی اخروی موفق عمل کند، گفت: در جامعه غربی حیطه عقل معاد وجود ندارد و دلیل مشکلات فراوان آنها نیز همین است.

وی با اشاره به اینکه چند وقت پیش فایل صوتی از امیر قطر منتشر شد که ایران و ایرانی را تکریم می کند، افزود: این موضوع یک اتفاق مبارک است که توسط بزرگان عرب اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: هر زمان که یکی از مسئولین آمریکایی به منطقه سفر کرده اند باعث نزول بلا و فتنه در منطقه شده اند و این اتفاقات برای ما درس است.

وی یادآور شد: کشور قطر با اینکه پول های هنگفتی جهت تروریسم پرداخت می کرد اما سران آمریکا اینگونه با آنها رفتار کردند.

امام جمعه لارستان با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع)، تصریح کرد:  اگر انسان تاریخ زندگی امام حسن(ع) را مطالعه کند از مظلومیت ایشان جگرسوز است و ایشان کسی بودند در هنگام نماز سجاده را از زیر پایشان می کشند.

وی با تأکید بر بهره گیری از معنویت شب های قدر، گفت: مقدرات یکساله ما در شب قدر نوشته می شود و باید این شب را قدر دانست و همانگونه که بزرگان دینی برای درک فضیلت شب قدر از فردای شب های قدر تا سال آینده برنامه داشتند.

امام جمعه لارستان در پایان از حضور پرشکوه مردم بخاطر حضور در مراسم رحلت امام(ره) تقدیر و تشکر کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین