یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

برگزاری جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) در جویم

جشن میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به همت هیئت منتظران حضرت مهدی(عج) شهر جویم و با حضور امام جمعه، روحانیت مساجد،شورای اسلامی شهر،تعدادی از مسئولین…

جشن میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به همت هیئت منتظران حضرت مهدی(عج) شهر جویم و با حضور امام جمعه، روحانیت مساجد،شورای اسلامی شهر،تعدادی از مسئولین و جمع کثیری از عاشقان امامت و ولایت در سالن شهید رجایی این شهر برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم؛ در ابتدای این مراسم حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین قربانیان امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) که به جهت ماه مبارک رمضان در شهر جویم حضور دارند ضمن تبریک این روز فرخنده و تشکر از حضور مردم  به معرفی شخصیت حضرت امام حسن(ع) پرداخت و اظهارداشت: آن امام بزرگوار،که به کریم اهل بیت(ع) معروف است از شیعیان خود  خواسته تا با اکرام و نیکوکاری در راه خدا  به نیازمندان  کمک نمایند و این خصلت خدایی را در زندگی  سرلوحه کار خود قرار دهند.

در بخش‌های دیگری از این مراسم علاوه بر اجرای سرود و شعر ، مسابقه ای نیز بین کلیه شرکت کنندگان برگزار شد که به برندگان آن جوایزی اهدا شد.

گفتنی است در پایان این مراسم، با اهدای جوایز و لوح سپاس از امام جمعه،روحانیت مساجد و مربیان ورزشی شهر جویم تقدیر و تشکر بعمل آمد.

خبرنگار-آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین