شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جزئیات جدید از دستگیری عوامل داعش از زبان فرماندار ویژه لارستان

میلاد لارستان: فرماندار ویژه لارستان با اشاره به دستگیری افراد مشکوک مرتبط با تروریست‌های داعش گفت: با توجه به اقلام کشف‌شده از ۷ نفری که در لارستان دستگیر شده‌اند، بیشتر تمرکز آن‌ها روی کارهای تبلیغی بوده است.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به دستگیری افراد مشکوک مرتبط با تروریست‌های داعش گفت: با توجه به اقلام کشف‌شده از ۷ نفری که در لارستان دستگیر شده‌اند، بیشتر تمرکز آن‌ها روی کارهای تبلیغی بوده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ۷ نفری که به تازگی در لارستان در ارتباط با تروریست‌های تکفیری داعش دستگیر شدند، در چند روستا و شهر لارستان فعالیت فکری و تبلیغ وهابی‌گری می‌کردند.

وی افزود: این افراد از مدت‌ها پیش از حادثه تروریستی تهران زیر نظر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی بوده و عمده فعالیت آن‌ها فکری و تبلیغی بوده است.

فرماندار ویژه لارستان اضافه کرد: اقلامی که از این ۷ نفر به دست آمده است شامل کتاب، لوح فشرده، لب تاپ و… می‌باشد و در تحقیق اولیه از آن‌ها این‌گونه استنباط می‌شود که بیشتر فعالیت و اقدامات این گروه، روی تبلیغ وهابیت و سلفی‌گری متمرکز شده است.

حسنی قضاوت نهایی در مورد این گروه ۷ نفره را منوط به انجام بازرسی و تحقیقات دقیق از سوی مقامات امنیتی و قضایی دانست و اظهار داشت: باید منتظر بمانیم تا با انجام تحقیقات کامل و بازپرسی از این افراد، رابطه آن‌ها را با گروه‌های تکفیری داعش و وهابی به‌صورت دقیق و محققانه پیدا کنیم.

وی همچنین با تأکید بر وحدت مردم لارستان از شیعه و سنی و رابطه بسیار حسنه برادران اهل سنت و شیعه در این شهرستان گفت: اقدام چند فرد فریب‌خورده و بی‌تجربه نباید باعث شود که وحدت مردم در شهرستان لارستان خدشه‌دار شود و باید گفت برادران شیعه و سنی در این شهرستان در کمال آرامش و صمیمیت کنار یکدیگر زندگی کرده و با هرگونه اقدامی که این آرامش و وحدت را به هم بزند، مقابله خواهند کرد.

فرماندار ویژه لارستان افزود: آنچه امروز کشور ما به آن نیاز دارد وحدت یکپارچه تمام اقوام و مذاهب تحت رهبری عالمانه مقام معظم رهبری است و به لطف پروردگار در شهرستان لارستان این وحدت منسجم و یکپارچه بین برادران اهل سنت و شیعه به نحو مطلوبی وجود دارد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “جزئیات جدید از دستگیری عوامل داعش از زبان فرماندار ویژه لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    بله همبستگی بین برادران اهل تسنن و تشیع هم از برکت وجود زعیم عالیقدر مرحوم آیت الله العظمی ایت الهی رحمت الله علیه بوده است

  2. لارستانی گفت:

    همبستگی. واتحاد. بین. برادران. شیعه. وسنی. در ایران. مثال. زدنی. است. ویابقه. تاریخی. دارد. این کارها. کوچک. نمی. نواند. هیچ. تاثیری. در. روابط. برادرانه. بزند. اینشاالاه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین