دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نباید واحدهای تولیدی به خاطر سختگیری امور مالیاتی تعطیل شوند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مهم‌ترین وظیفه مسؤولین را همکاری در جهت تولید و اشتغال دانست و گفت: نباید واحدهای تولیدی به خاطر سختگیری امور مالیاتی تعطیل شوند. به…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مهم‌ترین وظیفه مسؤولین را همکاری در جهت تولید و اشتغال دانست و گفت: نباید واحدهای تولیدی به خاطر سختگیری امور مالیاتی تعطیل شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان در سخنانی بابیان اینکه ملت فرهیخته ایران، ٢٩ اردیبهشت یک روز به‌یادماندنی در تاریخ کشور رقم زدند تصریح کرد: حضور پرشور ملت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نقطه عطفی برای نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود و این حضور چشمگیر نشان داد که مردم کشورمان همیشه حامی جمهوری اسلامی ایران هستند و بر تأثیرشان در سرنوشت و آینده ایران اعتقاد راسخ دارند.

وی ضمن تبریک انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، افزود: پس‌ازاین نمایش اقتدار، باید همه آحاد مردم و مسؤولین دست در دست هم دهند و در جهت رشد و توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنند.

فرماندار ویژه لارستان بابیان اینکه مردم برای تعیین سرنوشت خود مشارکت بیش از ۷۰ درصدی را در انتخابات روز ۲۹ اردیبهشت داشتند و این به جهت احساس تعلق به کشور و ایجاد امنیت پایدار در جامعه بود، تصریح کرد: باید به چنین ملتی افتخار کرد و این مشارکت تاریخ‌ساز مردم و رای قاطع آن‌ها سرمایه‌ای بزرگ برای دولت دوازدهم خواهد بود.

معاون استاندار فارس با تأکید بر اینکه مهم‌ترین کار مسئولان در شهرستان لارستان اشتغال‌زایی و تولید است، بیان کرد: ایجاد شغل با توسعه تولید و صنعت صورت می‌گیرد و همه باید برای ورود سرمایه‌گذار تلاش کرده و مشکلات را در چارچوب قانون حل کنیم.

حسنی موفقیت دولت و نظام در حوزه اقتصادی را ناشی از موفقیت در اشتغال و تولید دانست و خاطرنشان کرد: اگر در این خصوص خوب کار کردیم، به‌طورقطع رضایت‌مندی مردم نسبت به‌ نظام و دولت بیشتر خواهد شد و در آینده هم مشارکت بیشتر مردم را شاهد خواهیم بود.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: مسؤولین نه در چارچوب آن وظیفه‌ای که در اختیارشان است، بلکه با توجه به احساس مسئولیت اجتماعی یا بر اساس آن دلسوزی که برای کشور، نظام و مردم‌ دارند، باید سعی کنند تا آنجا که می‌توانند در جهت جذب سرمایه‌گذار و در جهت ایجاد شغل پایدار تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر توانستیم در حوزه اشتغال و تولید خود را تقویت کنیم و اقتصادمان درون‌زا شود، دیگر نگاهمان به خارج از کشور نخواهد بود، یادآور شد: اگر این مهم اتفاق نیفتاد دیگر شاید نتوانیم به‌عنوان یک کشور بااقتدار خود را مطرح و یا استقلال سیاسی و اقتصادی خود را حفظ کنیم.

حسنی با تأکید بر برگزاری جلسات مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در لارستان گفت: با توجه به اعتماد مردم به دولت و به‌رغم مشکلاتی که مردم با آن روبه‌رو بودند بنابراین دیگر پذیرفتنی نیست که هیچ واحد تولیدی به خاطر سخت‌گیری بانک‌ها، امور مالیاتی و یا دیگر دستگاه‌ها تعطیل شود.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش تأکید کرد: حقوق مالیاتی و حقوق دولت باید وصول شود، اما هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود؛ باید کاری کرد که مسئله بیکاری در این کشور ریشه‌کن شود و زمینه اشتغال و تولید فراهم شود.

به گزارش میلاد لارستان، پیش‌از فرماندار علی‌اصغر علی‌پور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان نیز در خصوص ایجاد اشتغال و تولید مواردی را بیان کرد. همچنین اعضای جلسه هرکدام جداگانه پیشنهاد‌ها و راهکارهای لازم را در موضوع اشتغال‌زایی و رشد تولید در شهرستان مطرح کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین