سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
با حضور معاون استاندار فارس صورت گرفت

بررسی مسائل و مشکلات نواحی صنعتی«حسن لری»و«پشته سنگر»لارستان

میلاد لارستان: طی بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مسائل و مشکلات نواحی صنعتی «حسن لری» و «پشته سنگر» این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

طی بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مسائل و مشکلات نواحی صنعتی «حسن لری» و «پشته سنگر» این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی به اتفاق علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان و روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، امور مالیاتی، محیط زیست، شرکت شهرکهای صنعتی و شبکه بهداشت و درمان لارستان از چند واحد تولیدی در ناحیه صنعتی حسن لری و پشته سنگر بازدید کردند و در نشستی دو ساعته به بررسی مسایل و مشکلات این واحد های تولیدی پرداخته و تصمیماتی در خصوص رفع مشکلات آنها اتخاذ گردید.

فرماندار ویژه لارستان در حاشیه این بازدید  بر تلاش برای رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان تأکید کرد.

حسنی هدف از این بازدیدها را مشاهده پیشرفتها و همچنین بررسی مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها مشکلات تولیدکنندگان به دقت بررسی میشود؛ افزود: در این بازدیدها راهکارهای توسعه صنعتی شهرستان و یا علل رکود یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی و هماهنگی برای حل مشکل و همچنین بررسی و پیگیری رفع موانع مربوط در دستور کار قرار میگیرد.

معاون استاندار فارس گفت: در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال، رفع موانع تولید و فعال‌سازی ظرفیت واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، این بازدید ها بصورت مستمر انجام می شود.

فرماندار ویژه لارستان اظهار داشت: برای حل تأمین نقدینگی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استفاده خواهیم کرد.

حسنی با بیان اینکه باید موانع تولید در هر یک از بخشها مورد بررسی قرار گیرد تصریح کرد:باید با توجه به بحث اشتغالزایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: اگر واحدهاي توليدي، اراده، توان و دانش لازم براي توسعه را داشته باشند به طور قطع از سوي مسئولان مورد حمايت واقع خواهند شد.

در این بازدید همچنین  جمعی از تولید کنندگان و صنعت گران این شهرستان اهم مسایل و مشکلات و درخواست های خود را از جمله  بخشش جرائم مالیاتی و بانکی، تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت، مشکلات مالیاتی وبیمه ای و هزینه های جانبی مطرح و خواستار پیگیری و رفع این موارد شدند.

در ادامه، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از ظرفیت های این ناحیه صنعتی و چند واحد تولیدی از جمله کارخانه تولید پایه برق جهاد تعاون، شرکت لبنیاتی قنبرزاده و شرکت پویا فولاد لارستان تولید تیرچه و خرپا بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در ناحیه صنعتی حسن لری و پشته سنگر لارستان ۹ واحد تولیدی و صنعتی فعال با سرمایه گذاری ۶۵ میلیارد ریال با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای ۳۷۵ نفر وجود دارد  و ۲۰ واحد نیز در دست احداث و یا در شرف بهره برداری است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین