جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
فرمانده سپاه لارستان:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس باعث ترس و یأس رژیم اشغالگر اسرائیل خواهد شد

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه با توجه به اتفاقات و تحولات اخیر در عرصه جهانی و بروز درگیری های گسترده در کشورهای واقع در غرب آسیا و همسایگان ایران…

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه با توجه به اتفاقات و تحولات اخیر در عرصه جهانی و بروز درگیری های گسترده در کشورهای واقع در غرب آسیا و همسایگان ایران اسلامی نیاز است تا همه آحاد ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس باعث ترس و یأس رژیم اشغالگر اسرائیل خواهد شد.

امیر جاهدی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با تأکید بر اینکه مسئله فلسطین نباید به فراموشی سپرده شود، اظهار داشت: به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، روز جهانی قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین عالم است.

وی با اشاره به بیانات حضرت امام(ره) در خصوص قدس و با بیان اینکه در روز جهانی قدس باید به همه قدرت ها هشدار دهیم که اسلام دیگر در سیطره دشمنان نیست، افزود: امام(ره) روز قدس را بهانه و پایگاهی برای مستضعفین عالم قرار داد و راه را برای مبارزه با مستکبران و به نمادی برای آزادی خواهان مبدل کرد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان تأکید کرد: برای زنده نگه داشتن آرمان های اسلام و قرآن و لبیک به ندای آزادی خواهی همه مظلومان، باید همه ملت های مسلمان به خیابان ها امده و با سردادن شعارهای ضد استکباری در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، این روز را به عنوان روز وحدت مسلمین و پایانی برای حصر و اشغالگری از چنگال صهیونیست ها قرار دهند.

جاهدی با اشاره به اینکه با توجه به اتفاقات و تحولات اخیر در عرصه جهانی و بروز درگیری های گسترده در کشورهای واقع در غرب آسیا و همسایگان ایران اسلامی نیاز است تا همه آحاد ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس باعث ترس و یأس رژیم اشغالگر اسرائیل خواهد شد.

وی در پایان بار دیگر با دعوت از امت همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم غیور و ولایتمدار لارستان برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس، اضافه کرد: همه ما با هدف آزادی قدس و محکوم کردن جنایات اخیر کوردلان تکفیری در کشورهای مختلف در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین