سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

خشم و عصبانیت مردم “بریز” نسبت به هتاکی به امامزاده میر احمد(ع)

از دیرباز تا کنون روستای بریز به خاطر وجود حرم مطهر امامزاده میراحمد در این محل، به عنوان قطب مذهبی منطقه شناخته شده است. وجود این امامزاده بزرگوار تا کنون…

از دیرباز تا کنون روستای بریز به خاطر وجود حرم مطهر امامزاده میراحمد در این محل، به عنوان قطب مذهبی منطقه شناخته شده است. وجود این امامزاده بزرگوار تا کنون برای مردم بریز و عموم زوار پر از خیر و برکت بوده است، که در چندین موارد متعدد شفای بیماران صعب العلاج را در پی داشته است. از این رو آوازه و شهرت این مکان مقدس تا اکثر نقاط ایران و حتی خارج از کشور رسیده است، تا جایی که روزانه میزبان زوار عزیز از راه های دور و نزدیک است.

مردم شریف بریز علاوه بر اینکه مفتخر به وجود این امام زاده بزرگوار در محل زندگی خود هستند، تعصبی خاص و مثال زدنی نیز نسبت به این مکان مقدس دارند.

متاسفانه با خبر شدیم فردی از اهالی منطقه طی یک فیلم که در فضای مجازی انتشار یافته است اقدام به صحبتهایی تحقیر آمیز و تمسخر آمیز نسبت به این امامزاده بزرگوار و این مکان مقدس کرده است، که موجبات خشم و ناراحتی مردم شریف بریز را فراهم کرده است‌. در همین راستا مردم و مسئولین محترم این روستا بلافاصله این شخص را شناسایی نموده و با توجه به مدرک موجود که یک قطعه فیلم از صحبتهای این فرد است شکایتی را علیه او تنظیم کرده اند که از طریق پاسگاه بریز به مراجع بالاتر ارجاع داده شده است.

این پیگیری جدی و مسرانه مردم بریز علاوه بر اینکه نشان دهنده تعصب به جا و شایسته مردمی که در زیر سایه این حرم مطهر زندگی می کنند است، بلکه تسلایی بر خاطر‌ آزرده و ناراحت ایشان بوده، و  همچنین درس عبرتی است برای تمام کسانی که مکانهای مقدس را اسباب خنده ی و خود و اطرافیان قرار می دهند.

خبرنگار: سحر طاهری

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین