جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

گواهی‎نامه‎ سه فرودگاه بین‎المللی زاهدان،بندرعباس و لار در مرحله تایید نهایی

مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور از اخذ مراحل نهایی تایید مجدد گواهی نامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی لارستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها…

مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور از اخذ مراحل نهایی تایید مجدد گواهی نامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی لارستان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، مه آبادی در سخنانی یکی از اقدامات مهم در زمینه به روزرسانی فرودگاه‎ها را دریافت مجدد گواهی‎نامه فرودگاهی عنوان کرد و گفت: طبق مقررات بین‎المللی، دریافت گواهی‎نامه فرودگاهی برای همه فرودگاه‎های بین‎المللی الزامی است و هدف از آن، دادن اطمینان به شرکت‎های هواپیمایی و مسافران از ایمن و استاندارد بودن شرایط فیزیکی و تجهیزات ناوبری فرودگاه‎ها است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎های کشور با امیدوارکننده خواندن فعالیت‎های انجام شده در این زمینه افزود: علاوه بر دریافت گواهی‎نامه فرودگاهی برای فرودگاه یزد ، گواهی‎نامه‎های سه فرودگاه بین‎المللی زاهدان، بندرعباس و لار نیز در مرحله نهایی تایید توسط سازمان هواپیمایی است و فرودگاه‎های بین‎المللی مشهد، تبریز، شیراز و مرز هوایی بوشهر نیز در مراحل نهایی دریافت این گواهینامه قرار دارند که امیدواریم با همکاری ارگان‎های مرتبط؛ به ویژه بخش نظامی بتوانیم این روند را به خوبی پیش ببریم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “گواهی‎نامه‎ سه فرودگاه بین‎المللی زاهدان،بندرعباس و لار در مرحله تایید نهایی”

  1. ناشناس گفت:

    خداوند شمارا به عزت و آبروی حسین حفظ نماید تا توفیقی عنایت شودجهت پیشرفت لارستان بزرگ چشم آیندگان به تلاش خادمین ومسعولین بزرگ تااقدامات و امتیازهای بزرگتری جهت رفاه مردم دریافت کنند. اینشالله.

  2. محسن لار گفت:

    خداقوت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین