پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

پیشرفت فیزیکی 90درصدی تصفیه خانه شهرک صنعتی لار

معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی فارس از پیشرفت فیزیکی ۹۰درصدی تصفیه خانه شهرک صنعتی لار خبر داد و گفت:این طرح در هفته دولت امسال در شهریور به بهره برداری…

معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی فارس از پیشرفت فیزیکی ۹۰درصدی تصفیه خانه شهرک صنعتی لار خبر داد و گفت:این طرح در هفته دولت امسال در شهریور به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان فارس، سید مصطفی هاشمی  بر تسریع در عملیات اجرایی این طرح تاکید کرد و گفت: با بهره برداری از این تصفیه خانه، روزانه بیش از ۱۰۰مترمکعب  ظرفیت تصفیه پساب صنعتی ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی لار  بزرگترین شهرک صنعتی جنوب استان  گفت: با توجه به وجود  واحدهای صنعتی فعال  و نیز ساخت واحدهای صنعتی جدید، ایجاد این طرح در دستور کار قرار گرفت.

معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه این طرح با اعتباری افزون بر۶میلیارد ریال در حال اجراست، گفت: اعتبارات این طرح از محل اعتبارات شرکت شهرک های صنعتی فارس تامین و پرداخت می شود.

وی در ادامه  افزود: این طرح شامل پکیج فلزی  تصفیه خانه فاضلاب، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ است و پساب ورودی پس از انجام مراحل تصفیه و رفع آلایندگی، جهت آبیاری فضای سبز استفاده خواهد شد.

هاشمی  اجرای این طرح را در راستای سیاست های این شرکت در زمینه توجه به مسائل زیست محیطی بیان کرد و گفت: معتقدیم توسعه صنعت بدون در نظر گرفتن الزامات زیست محیطی توسعه پایدار نخواهد بود.

وی اضافه کرد: این طرح در زمینی به وسعت هزار مترمربع در انتهای شهرک صنعتی لارستان قراردارد

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین