یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

استشمام عطر رضوی با حضور خادمان رضوی در لارستان

میلاد لارستان: هم‌زمان با دهه کرامت کاروان پنج نفره خادمان امام رضا(ع) با مردم متدین و ولایتمدار لارستان دیدار کرده و عطر رضوی در این شهرستان استشمام شد. به گزارش…

خبرگزاری فارس: استشمام عطر رضوی در لارستانمیلاد لارستان: هم‌زمان با دهه کرامت کاروان پنج نفره خادمان امام رضا(ع) با مردم متدین و ولایتمدار لارستان دیدار کرده و عطر رضوی در این شهرستان استشمام شد.

به گزارش میلاد لارستان، پنج تن از خادمان امام رضا(ع) که از صبح امروز وارد این شهرستان شده اند، با استقبال خادمین آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) برنامه خود را در لارستان آغاز کرده و پس از زیارت این امامزاده واجب التعظیم که بعنوان قطب فرهنگی مذهبی این شهرستان محسوب می شود با زائرین و خادمین دیدار کرده و حاضرین از پرچم سبز رضوی تبرک جستند.

عطر حرم رضوی با حضور خادمین امام هشتم بر بالین بیماران در بیمارستان امام رضا(ع) استشمام شد و پس از ان خادمان امام رئوف با همراهی مردم ولایتمدار لارستان، بارگاه حضرات آیات آیت الهی(ره) و سید مجتبی موسوی لاری(ره) و قبور مطهر شهدا را متبرک کردند.

این کاراوان با چند خانواده شهید دیدار کرده و پس از حضور در مجتمع معلولین فجر لارستان، فضای معنوی خاصی را در این شهرستان به وجود اوردند.

آخرین برنامه همجواران امام عشق و دوستی، شرکت در جشن بزرگ ” زیر سایه خورشید ” است  با حضور گسترده مردم در میدان بزرگ امام خمینی(ره) شهر لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ کاروان ۵ نفره خادمان امام رئوف(ع) همزمان با ۳۰ استان کشور به مناسبت دهه کرامت به لارستان نیز سفر کرده و پرچم متبرک حرم مطهر را برای زیارت به بیمارستان‌ها، زندان‌ها، آسایشگاه سالمندان، فرهنگیان و غیره می‌برند.

مداحی و زیارت پرچم متبرک حرم مطهر رضوی از دیگر برنامه‌های دیدار خادمان امام رضا(ع) با اقشار مختلف مردم است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین