چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
باهدف تربیت و بازآموزی فن‌ورز مورد نیاز:

سایت مهارت فنی لار راه‌اندازی شد

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از راه‌اندازی ۵ سایت مهارت فنی در جهرم، لار، کازرون، آباده و داراب خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل…

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از راه‌اندازی ۵ سایت مهارت فنی در جهرم، لار، کازرون، آباده و داراب خبر داد.
به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس، احمدرضا خسروی اظهارداشت: با همکاری شرکت توزیع نیروی برق و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به‌منظور تربیت و بازآموزی فن‌ورز موردنیاز شرکت توزیع نیروی برق، ۵ سایت مهارت فنی در شهرستان‌های جهرم، لار، کازرون، آباده و داراب احداث و راه‌اندازی شد. وی ادامه داد: تجهیز و راه‌اندازی سایت‌های آموزشی در محل مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای بر عهده شرکت برق استان و برنامه‌ریزی برگزاری دوره‌های آموزشی و آزمون‌های پایان دوره و اعطای گواهینامه در حوزه شبکه برق بر عهده آموزش فنی و حرفه‌ای استان می‌باشد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: حرفه‌هایی همچون بهره‌برداری شبکه کابل خود نگه‌دار، احداث شبکه کابل خود نگه‌دار، فن‌ورز شبکه هوایی به روش خط گرم، تعمیر و نگهداری پست‌های توزیع شبکه هوایی، فن‌ورز شبکه هوایی برق و نصب و آزمودن لوازم اندازه‌گیری در سایت‌های آموزشی به افراد معرفی‌شده از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان آموزش داده خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین