شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

رييس شوراي اسلامي شهر لار از تحول بزرگ شهري در آينده اي نزديك خبر داد

بمناسبت هفته دولت، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار به همراه عبدالله محبي رييس پنجمين شوراي اسلامي شهر لار و مسولين واحدهاي اجرايي شهرداري با حجت الاسلام والمسلمين دكتر موسوي امام جمعه…

بمناسبت هفته دولت، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار به همراه عبدالله محبي رييس پنجمين شوراي اسلامي شهر لار و مسولين واحدهاي اجرايي شهرداري با حجت الاسلام والمسلمين دكتر موسوي امام جمعه لارستان ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين دكتر موسوي ضمن عرض تبريك هفته دولت، به خصوصيات اخلاقي شهيدان رجايي و باهنر اشاره كرد و افزود: اخلاص و خدمت بي منت اين دو شهيد بزرگوار موجب ماندگاري شان در دلها شده است. به طوري كه نام شهيدان رجايي و باهنر در هر كجاي ايران اسلامي شناخته شده است.

امام جمعه لارستان با اشاره به خاطراتي از حضور شهيد محسن حججي، شهيد مدافع حرم در مراسم عزاداري سرور و سالار شهيدان آقا اباعبدالله الحسين (ع) در ايام غمبار محرم، از اخلاص اين شهيد بزرگوار سخن گفت و اين اخلاص را سبب معرفي شهيد حججي به جهانيان دانست.

حجت الاسلام والمسلمين دكتر موسوي در بخش ديگري از سخنان خود، ضمن تبريك به محمدرضا قنبرنژاد به خاطر انتخاب مجدد در سمت شهردار لار، به ساخت و سازهاي شهري اشاره كرد.

امام جمعه لارستان با بيان اينكه در گذشته بناهاي شهري معرف آن شهر بوده ولي امروزه در ساخت و سازها به اين امر مهم توجه نشده است، گفت: بايد در شهرسازي، بر رعايت نمادهاي اسلامي و منطقه اي تاكيد شود.

در ادامه اين ديدار، عبدالله محبي رييس شوراي اسلامي شهر لار از تحول بزرگ شهري در آينده اي نزديك خبر داد وگفت، سعي و تلاش شهرداري و شوراي پنجم بر آن است تا مسائل و مشكلات شهري را به طور زيربنايي مرتفع نمايد.

سپس شهردار لار ضمن گراميداشت هفته دولت و عرض تسليت به مناسبت شهادت امام محمدباقر (ع)، خواستار راهنمايي ها و پيشنهادات امام جمعه شهرستان در راستاي هر چه بهتر خدمت رساني به شهروندان شد.

همچنين در اين ديدار، زارع معاون فرهنگي و ديني مدير روابط عمومي شهرداري، به تشريح برنامه هاي فرهنگي و هنري پرداختند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رييس شوراي اسلامي شهر لار از تحول بزرگ شهري در آينده اي نزديك خبر داد”

  1. ناشناس گفت:

    ما از شورای محترم خواهشمندیم به وضعیت آسفالت کوچه های شهر قدیم رسیدگی نمایند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین