جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جهادگران دانشکده علوم پزشکی لارستان به درز وسایبان هجرت میکنند

تیم پزشکی دانشکده علوم پزشکی لارستان امسال به یاد شهید محسن حججی و در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم لارستان  اعزام می شوند. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

تیم پزشکی دانشکده علوم پزشکی لارستان امسال به یاد شهید محسن حججی و در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم لارستان  اعزام می شوند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اردوی جهادی دانشجویی پرسنلی دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار و مقرر شد معاونت بهداشتی گروه های بهداشتی خود را از شنبه ۱۱ شهریور ماه به منطقه درز و سایبان اعزام نموده و پزشک روستایی نیز در روزهای ۱۱، ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه به منطقه اعزام شده و پس از معاینه ، در صورت نیاز بیماران را به پزشک متخصص بیمارستان لار ارجاع خواهد داد.

  همچنین بسته های بهداشتی شامل مسواک، خمیردندان و پمفلت های آموزشی بهداشتی توسط معاونت بهداشتی بین اهالی روستاها توزیع خواهد شد و طبق تجویز پزشک داروی رایگان در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

معاونت درمان دانشکده نیز ضمن اعزام دندان پزشک به منطقه، ۸ سهمیه رایگان آزمایشگاه، ۸ سهمیه سونوگرافی، ۸ سهمیه ام آر آی و ۱۰ ویزیت رایگان پزشک متخصص بیمارستان امام رضا(ع) را به بیماران ارجاع شونده اختصاص داد.

در این اردو اساتید هیئت علمی دانشکده نیز از تاریخ ۱۰الی ۱۵ شهریورماه  به منطقه درزو سایبان اعزام شده و آماده خدمت رسانی خواهند بود.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین